
Όπως έγινε γνωστό πριν λίγες ώρες, η ηθοποιός Μαίρη Χρονοπούλου πέθανε σε ηλικία 90 ετών. Τις τελευταίες μέρες νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου "Ευαγγελισμός” έπειτα από πτώση που είχε μέσα στο σπίτι της. Οι αλλεπάλληλες περιπέτειες υγείας της, που μάλιστα για κάποια χρόνια την είχαν καθηλώσει, δεν έπληξαν ποτέ την εικόνα της, ούτε και τη διαύγειά της, όπως άλλωστε αποκαλύπτουν οι εμφανίσεις τις, μάλιστα σε ανάκαμψη, τα τελευταία χρόνια.
Κι αυτό γιατί η Μαίρη Χρονοπούλου, με το διαπεραστικό βλέμμα και έντονα ζυγωματικά υπήρξε όσο ήταν εν ζωή και θα συνεχίσει να αποτελεί μετά το θάνατό της, αρχέτυπο δυναμικής και ελεύθερης γυναίκας - όχι επειδή ταυτίστηκε με τους ρόλους τις "ντερμπεντέρισσας”, αλλά επειδή υπήρξε και εκτός οθόνης μια γυναίκα που έζησε τη ζωή με τους δικούς όρους.
Η "μαχαιριά”
Ένας από τους πιο επιδραστικούς ρόλους της Μαίρης Χρονοπούλου - παρόλο που έχει πολλούς και σημαντικότερους να επιδείξει στην καριέρα της- είναι αυτός της Έλενας Απέργη στην ταινία του 1968 "Μια κυρία στα μπουζούκια" σε σκηνοθεσία Γιάννη Δαλιανίδη. Εκεί φόρεσε το εμβληματικό (εδώ πραγματικά δεν υπάρχει ορθότερος όρος για να το περιγράψει κανείς) μαύρο φόρεμα με τη "μαχαιριά” του Έλληνα σχεδιαστή Γιάννη Βούρου, ο οποίος έντυσε όλες τις μεγάλες κυρίες των παραγωγών της Φίνος Φιλμ.
Δεν υπάρχει άλλο ρούχο από στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου που να έχει αναπαραχθεί όσο αυτό, από τουλάχιστον τρεις γενιές γυναικών. Ό,τι είναι το Givenchy LBD της Audrey Hepburn στο "Breakfast at Tiffany’s” για το αμερικάνικο σινεμά, είναι για το δικό μας η δημιουργία που απογείωσε η Μαίρη Χρονοπούλου με το να τραγουδήσει μέσα σε αυτή "Του αγοριού απέναντι” κάνοντας κάτι αδιανόητο για την ελληνική κοινωνία του 1968 - εκφράζοντας δημόσια τον έρωτά της για έναν άνδρα.
H συνέχεια στο WomanToc.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr