
*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα.
Έψαχνα λίγα λόγια να περιγράψω τη φάση μας. Αυτή τη φάση που η χώρα από τη μία σοκαρισμένη απορεί γιατί κάποιος πεθαίνει στα 3 μέτρα από την προβλήτα του λιμανιού του Πειραιά, απωθούμενος βίαια από ένα πλοίο της γραμμής (ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω), και που από την άλλη τα νερά ενός ακραίου καιρικού φαινομένου πνίγουν τη μισή Θεσσαλία στο νερό και εμείς το παρακολουθούμε σαν να είναι το Survivor, απλά σε αληθινά επεισόδια. Και μου ήρθε μόνο ένας στίχος στο μυαλό, αυτός του Σταμάτη Σπανουδάκη, που έλεγε "Πάλι απ' την αρχή σε μια χώρα που αιμορραγεί". Τη Δευτέρα καλούμαστε να κάνουμε μια νέα αρχή για τις ζωές μας, αφήνοντας πίσω το καλοκαίρι, μπαίνοντας στη σεζόν που λέμε, παραδεχόμενοι πως ζούμε σε μια χώρα που αιμορραγεί, αλλά δεν θα αλλάξει ποτέ. Γιατί η χώρα είμαστε εμείς και εμείς δεν αλλάζουμε.
Με το καλό να κάνει την πρεμιέρα της η Μπέττυ Μαγγίρα στον ΑΝΤ1. Γιατί της αξίζει μια καλή εκπομπή, αλλά κυρίως μια τίμια αντιμετώπιση από πλευράς του σταθμού. Μη ξεχνάμε πως ειδικά η Μαγγίρα πάει σε μία... καμμένη τηλεοπτική γη, με μηδενική ιστορία επιτυχίας για τον σταθμό – αν εξαιρέσει κανείς μια δυο σεζόν της Μπεκατώρου. Δεν το λέω για να γίνω μάντης κακών, μακριά από εμένα αυτά. Το λέω για να στηρίξουμε την προσπάθεια της Μπέττυς Μαγγίρα, που είναι τηλεοπτικά ένα "καθαρό" πρόσωπο χωρίς ατζέντα και λοιπά κουσούρια.
Διάβαζα τη συνέντευξη του Βασίλη Κεκάτου στο Lifo.gr και τον Αλέξανδρο Διακοσάββα. Ο Κεκάτος λοιπόν, με όλη την ελιτίστικη αναρχία που χαρακτηρίζει τη στάση του απέναντι στα συστημικά μέσα που επικοινωνούν το τηλεοπτικό περιεχόμενο, αναφέρει: "Ο Τζο είναι το παιδί της νέας γενιάς που δεν έχει σημασία αν τον παίρνει ή αν τον δίνει, βρίσκει καύλα τη διευθύντρια, έναν ντίλερ, τη Μαρία ή τον γκόμενό της, ή έναν τύπο που θα φέρει σανό στον πατέρα του – ίσως ακόμα και τον πατέρα του. Η καύλα δεν πρέπει να είναι ενοχή, αν δεν είναι παράνομη. "Εμένα μ’ ανάβει οτιδήποτε δεν σε βάζει φυλακή", λέει κάποια στιγμή στη Μαρία. Αυτό για μένα είναι ο σύγχρονος άνθρωπος και προς τα εκεί πρέπει να προσανατολιστούμε". Μπορείς να διαβάσεις εδώ όλη τη συνέντευξη! Θυμήθηκα λοιπόν, διαβάζοντας αυτή την ατάκα, μια μικρή αμηχανία στο event της avant premiere του "Milky Way” με τη Δώρα Αναγνωστοπούλου, η οποία με τη στερεοτυπική ανάγνωση των ιστοριών που βλέπουμε (ή και ακούμε) χαρακτήρισε τον συγκεκριμένο ήρωα gay. Ναι, μια τέτοια σειρά, που κακά τα ψέματα μέσω του MEGA σε μεγαλύτερο ηλιακά κοινό απευθύνεται, είναι ωραίο που δημιουργεί μια άβολη συνθήκη, ο άλλος να καταλάβει πως πια δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο, δεν υπάρχει καν γκρι. Υπάρχει το ουράνιο τόξο με όλα τα χρώματα που περιέχει. Αν μια σειρά μπορεί να δώσει έστω μια ελάχιστη πληροφορία παραπάνω στον θεατή, ίσως είναι μια μικρή νίκη.
Το βράδυ της Πέμπτης έφαγα λίγη ώρα από τη ζωή μου να διαβάζω το αποκαλυπτικό άρθρο του Rolling Stone για την αθέατη πλευρά του Jimmy Fallon. Τα ξεσπάσματα, τα άβολα βράδια που δεν μπορούσε να κάνει πρόβα, τις καλές και τις κακές μέρες του Jimmy. Και σκεφτόμουν πόσο δύσκολο είναι για κάποιους ανθρώπους να είναι στην αφώτιστη πλευρά ενός πλατό και ενός πασιφανέστατα ταλαντούχου ανθρώπου που έτσι κι αλλιώς γράφει εδώ και χρόνια τη δική του ιστορία. Και σκεφτόμουν ταυτόχρονα ποια η χρησιμότητα αυτού του άρθρου, από ένα μέσο μάλιστα έγκριτο, τα premium που λέμε. Γιατί βάλθηκε το Rolling Stone να καταστρέψει τη φήμη του star του NBC; Και εντέλει, αν αυτά τα άτομα δεν θέλουν να αποταθούν στη Δικαιοσύνη να διεκδικήσουν όσα ο νόμος προβλέπει για τέτοιες περιπτώσεις, τι θέλουν; Να πάρουν το αίμα τους πίσω; Σκεφτόμουν πως όσα διαβάζω κατά 80% σκέφτομαι πως είναι αλήθεια, αλλά μήπως και όχι; Δεν μιλάμε για 80 καταθέσεις σε δείγμα 300 ανθρώπων. Μιλάμε για 15-20 άτομα που μιλούν ανώνυμα σε ένα ρεπορτάζ... Αντιλαμβάνεστε πόσο σάλτσα χωρά αυτό, ναι; Έχοντας παρακολουθήσει και σειρές, τύπου "Morning Show”, αντιλαμβάνομαι και πόσο μπορούν να εκβιαστούν αυτοί οι "μάρτυρες"... Δεν ξέρω, δεν αντιλαμβάνομαι πού έχουμε φτάσει ως κοινωνία και θεωρείται απόλυτα κουλ να βγαίνει κάποιος και με ένα επικοινωνιακό πολυβόλο αλλά και με κουκούλα στο πρόσωπο, εξουσιοδοτημένος από το προσωπικό του αξιακό σύστημα να πυροβολήσει εν ψυχρώ στο όνομα της ατομικής του δικαίωσης...
Ένα από τα πιο fun τρέιλερ της σεζόν έχει η Ελεονώρα Μελέτη, αυτό με τη χαρτορίχτρα. Χαίρομαι που διάβασα πως θα βγαίνει από καινούργιο σκηνικό, είναι ένα καλό βήμα για να διαφοροποιηθεί η εκπομπή από την περυσινή κακή χρονιά, κατά δήλωση της ίδιας. Υπάρχει από πίσω ένα MEGA που θα τη στηρίξει, αλλά εδώ η "MEGA Καλημέρα” νιώθω πως ξανασυστήνεται και μόνο καλό μπορεί να είναι αυτό. Καλή επιτυχία!
Αφόρητος λαϊκισμός να κάνεις εξώφυλλο έναν αστικό μύθο για "το πλοίο που περίμενε 40 λεπτά τη Μενεγάκη" (πριν από ένα σκασμό χρόνια) και τώρα έπνιξε έναν άνθρωπο γιατί μπήκε στη μπουκαπόρτα την τελευταία στιγμή. Προσβάλλεις και την αξία του γεγονότος, υποβιβάζεις τη μάχη που δίδεται από την κοινή γνώμη να δικαστεί παραδειγματικά ο ένοχος, λαϊκίζεις και επικίνδυνα χρησιμοποιώντας ένα όνομα, που ταυτόχρονα είναι και εμπορικό σήμα ως ένα σημείο, για να πουλήσεις... Δεν σε νοιάζει το ρεπορτάζ, δεν δίνεις καμία ουσιαστική πληροφορία. Ας μάθουμε, χρόνο με τον χρόνο, να είμαστε καλύτεροι και να σεβόμαστε τις μνήμες των ανθρώπων και τα ίδια τα γεγονότα.
Ο Alpha μού θυμίζει τις μαμάδες δύο παιδιών που ό,τι παίρνει στο ένα για δώρο, παίρνει και στο άλλο. Σρόιτερ στην πρεμιέρα της Σταματίνας, Αυγουστίδης-Φαμέλη στην πρεμιέρα της ΚατΚεν. Όλα νοικοκυρεμένα. Άλλωστε, όλα αυτά ένα μικρό boost είναι για το ξεκίνημα. Η σεζόν θα τρέξει για πολλά, πολλά, πολλά, κουραστικά πολλά επεισόδια ώστε να φανεί ποιος κάνει την καλή δουλειά και ποιος όχι. Μη ξεχνάμε πως ξεκινάνε από πρωτιές, το λες και comfort zone. Δεν έχει αλλάξει και τίποτα συγκλονιστικό απέναντι εδώ που τα λέμε...
Άδικος ο προγραμματισμός του ΑΝΤ1 για τη "Μάγισσα" που δείχνει να μην αντιλαμβάνεται τη δυναμική του "χτισμένου" ανταγωνισμού. Πώς θα σταθεί μία σειρά δύο επεισοδίων την εβδομάδα, όσο υπερπαραγωγή κι αν είναι, απέναντι στον "Σασμό" και στη "Γη της Ελιάς" στη ζώνη των 21:00; Γιατί δεν μπορούσε να μπει στις 22:00+ μπας και τη δίνει άνετα ο θεατής; Μιλάμε για μία σειρά, ξαναλέω, δύο επεισοδίων που μπορείς να την προγραμματίσεις όπου και όποτε θέλεις. Δεν είναι η σαπουνόπερα των 6 επεισοδίων για να τη βάλεις στις 21:00 και να πυροβολήσεις τον ανταγωνισμό για να χτίσεις ζώνη...
Ένα από τα πιο απλά και όμορφα τρέιλερ της σεζόν έχει το κατά τα άλλα ήσυχο -όσο πιο κομψά μπορώ να το θέσω- "Γεια σου" της Μαρίας Μπακοδήμου. Δεν θα κρυφτώ, η Νάνσυ Παραδεισανού είναι over qualified για τη συγκεκριμένη εκπομπή, τώρα που το σκέφτομαι. Αλλά ευτυχώς για να έχει κάτι να ξεχωρίζει, πέρα από το δημιουργικό ταλέντο της παρουσιάστριας και το πάντα φίνο attitude του Ισίδωρου Φύκαρη. Θα μου πεις μια εκπομπή είναι μια ολόκληρη ομάδα, σαφές. Ας μείνουμε σε αυτά που μας αρέσουν μπροστά. 16 Σεπτεμβρίου στις 11:50 κάνουν πρεμιέρα, φιλοδοξώντας να καλύψουν ψυχαγωγικό το κενό που πράγματι δημιουργείται ανάμεσα σε πρωί και μεσημέρι.
Θυμάστε που σας έλεγα ότι το κοινό εμπιστεύεται το OPEN σε μεγάλες κοινωνικές υποθέσεις; Για ακόμα μία φορά, στο "Ανοιχτό Κανάλι" έχουν λόγο να χαίρονται. "Χθες Πέμπτη, 362.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το κεντρικό δελτίο με την Εύα Αντωνοπούλου (ποσοστό 13%) και την έκτακτη ενημερωτική εκπομπή, που ακολούθησε 483.000 (ποσοστό 13,8%). Η ενημέρωση είχε ξεκινήσει στις 6 το πρωί (έως τη μία το μεσημέρι) με τον Δημήτρη Καμπουράκη και τον Παναγιώτη Στάθη (180.000 τηλεθεατές και ποσοστό 14,4%). Το μεσημεριανό δελτίο με τη Λίνα Δρούγκα (12,7%) και στη συνέχεια έκτακτη ενημέρωση με Νίκο Στραβελάκη, Ματίνα Παπαδέα, Μίνα Καραμήτρου, Γιάννη Φώσκολο (13%). Από το βράδυ της Τρίτης άρχισε η μαραθώνια κάλυψη με έκτακτα δελτία (12%) και την Τετάρτη από το πρωί με την Ώρα Ελλάδος (12%), το μεσημεριανό δελτίο (10,3%), το κεντρικό δελτίο (10,3%) και έκτακτη επικαιρότητα (12,1%). Στην πρώτη γραμμή: Γιάννης Ρήγος, Αδαμαντία Λιόλιου, Άρης Κουτσιούκης, Μαρία Ζαφειρίου, Αντώνης Τσολναράς, Ελευθερία Σπυράκη, Άγγελος Βόσσος, Βασίλης Βαφείδης, Βίκτωρ Βόικος, Δημήτρης Ζαΐμης, Νίκος Χατζηστυλιανός, Νίκος Μοίρας, Κώστας Παπαδάκης, Μπάμπης Γεωργάτος, Μανώλης Αντώνας, Δ. Μποσινάκης, Κ. Γούλας, Δ. Αλεξάκης, Δ. Τσιόπλος, Μ. Αβραμίδης, Στ. Μερτύρης" μας ενημερώνει στο αντίστοιχο δελτίο Τύπου. Μπράβο!
Στον αντίποδα, βρίσκω σχεδόν αυτοκτονικό από πλευράς OPEN, ο "Έρωτας Φυγάς" που βρέξει χιονίσει τα έβγαλε πέρα επάξια στην απογευματινή ζώνη, ότι καταδικάζεται στη ζώνη των 20:00 έχοντας να αντιμετωπίσει πλέον δελτία, "Παράδεισο", ό,τι άλλο προκύψει και στο περίπου και την "Ηλέκτρα" της ΕΡΤ1, που ενδεχομένως και εκείνη να τσιμπήσει νούμερα από όπου μπορεί. Να είχες ένα μέσο όρου σαν του MEGA, να έβαζες "Έρωτα Φυγά" και απέναντι από το live της Eurovision, αλλά στο OPEN κινδυνεύεις να κάψεις το καλύτερο χαρτί σου; Άδικο!
H Ελένη Μενεγάκη έγινε γνωστό -από τον Χάρη Λεμπιδάκη- θα υποδεχθεί στην πρεμιέρα της τον Νίκο Μουτσινά. Σιγά μην έχανε την ευκαιρία! Η "Ελένη" ως εκπομπή πάσχει εδώ και καιρό καθώς έχει "βαρύνει" από άποψη χιούμορ. Και ξέρετε, όταν η Μενεγάκη γελά, γελά δυνατά, γάργαρα, σπρωχτά. Αυτό θέλει να επιτύχει για την πρεμιέρα της, να δώσει το 200% ψυχαγωγικό στίγμα της εκπομπής βγάζοντας τον μεγαλύτερο άσσο από το μανίκι της! Γιατί για πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια, δεν έχει απέναντι της τον ίδιο τον Μουτσινά και προσπαθεί, είμαι σίγουρος, να θυμίσει στο κοινό του, πως κάποτε ήταν και κοινό της. Μιας και εκείνος ήταν δικός της. Χωράει πλάνο από πίσω, πιστέψτε με.

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr