Η επόμενη ημέρα στην τηλεθέαση | Αυτή είναι η πρόταση της Nielsen για τις μετρήσεις

Η Nielsen παρουσίασε τον νέο τρόπο μέτρησης της τηλεθέασης

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII TEAM

Στη μέγιστη διεύρυνση της βάσης δεδομένων όσον αφορά τη μέτρηση της τηλεθέασης σκοπεύει η Nielsen σύμφωνα με το "Secret" των "Παραπολιτικών".

Η εταιρεία μετρήσεων εγκαινιάζει, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας, μία νέα περίοδο ζυμώσεων η οποία αποσκοπεί στην πλήρη αναμόρφωση του παραδοσιακού μοντέλου μέτρησης που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια.

Η διεύρυνση των δεδομένων αφορά μετρήσεις τηλεθέασης τόσο μέσα από τα κινητά τηλέφωνα όσο και από tablets.

Πρόσφατα, σύμφωνα με τις πληροφορίες του "Secret", στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε για τα στελέχη των πανελλαδικών σταθμών, η Nielsen παρουσίασε το νέο people meter της εταιρείας, που ήδη εφαρμόζεται σε άλλες χώρες.