
*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα.
"To Προξενιό της Ιουλίας" έρχεται να αντικαταστήσει το "Αυτή η Νύχτα Μένει" που μπορεί να μην ήταν τόσο καλό όσο θέλαμε, αλλά ήταν καλό, που μπορεί και να μην έκανε τόση επιτυχία όση θα ήθελαν, αλλά έκανε. Γενικά τα μέτρια το ξέρεις με σκοτώνουν. Εκεί βέβαια με το love story του Αστυνόμου με κέρδισε, γιατί είχε και κάτι σύγχρονο να σου πει. Σε κάθε περίπτωση μας αφήνει η "Νύχτα" και έρχεται το "Προξενιό". Κοινός παρονομαστής, η εταιρία παραγωγής, αυτή του Διονύση Παναγιωτάκη. Υπογράφει φέτος και το "Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη" του MEGA.
Το συμπέρασμα που κρατώ είναι πως δεν έγινε τσάμπα όλη αυτή η εξωστρέφεια προς τους νέους ηθοποιούς από την τηλεόραση. Πολλοί από τις "Μέλισσες" απορροφήθηκαν στον "Παράδεισο" (κοινή εταιρία παραγωγής) και πολλοί από τη "Νύχτα" πάνε στο "Προξενιό". Λόγου χάρη ο Τάσος Λέκκας, που πραγματικά ξεχώρισε φέτος, η Άννα Μάσχα που επιτέλους μας συστήθηκε τηλεοπτικά με κάτι μόνιμο (παρόλο που στο "Καρτ Ποστάλ" κέντησε), ο Γιάννος Περλέγκας, αλλά και οι πρωταγωνιστές, η Ευγενία Ξυγκώρου και ο Δημήτρης Σέρφας, προερχόμενοι από την "Αγάπη Παράνομη" και τα "Καλύτερά μας χρόνια" αντίστοιχα. Γενικά έχει νόημα όλο αυτό και μπράβο στους ανθρώπους της "μικρής οθόνης".
"Όταν ήμουν μικρός σκεφτόμουν ότι ήθελα να παντρευτώ και να κάνω παιδιά σε μικρή ηλικία. Μεγαλώνοντας κατάλαβα ότι αυτό δεν ήταν για μένα γιατί δεν μπορούσα να το συνδυάσω με την πορεία μου" είπε ο Αντρέας Γεωργίου στον Θεοχάρη Ιωαννίδη στο αποψινό "NIGHT OUT" συνεχίζοντας: "Έχω σκεφτεί ότι μπορεί τελικά να κάνω παιδιά με μια φίλη μου, με παρένθετη μητέρα, μπορεί να υιοθετήσω. Νιώθω έτοιμος να κάνω οικογένεια. Έχω ψάξει το θέμα της παρένθετης μητέρας αλλά είναι δύσκολο και μου δημιούργησε ένα άγχος". Είναι ωραίος ένας νέος άνθρωπος να δείχνει τον δρόμο για νέες μορφές -ενδεχομένως μονογονεϊκής- οικογένειας όπως το λέει. Μπράβο του, να παίρνουμε θάρρος και άλλοι.
Πεθαίνω που στο "Στούντιο 4" θεώρησαν ωραίο θέμα να αναλύσουν την ιστορία του νυφικού που φόρεσε η Carrie Bradshaw στο "And just like that". Δεν έχει να κάνει με το θέμα, έχει να κάνει με τον χώρο που δίνεις σε μια πιο κομψή πληροφορία προς τον θεατή. Θα μπορούσε και το "Στούντιο 4" να κάνει φτηνά βίντεο, με διαφόρους μαϊντανούς που θέλουν να αναπαραχθούν σε μία κορυφαία εκπομπή της ΕΡΤ. Αλλά δεν το κάνει. Γι' αυτό είναι η Νάνσυ και ο Θανάσης το καλύτερο δίδυμο της ελληνικής τηλεόρασης.
Αντίδραση έπος της Ελένης Μενεγάκη βλέποντας τον σκύλο του Γιώργου Παπακώστα στο πλατό της. "Μες στα μάτια με κοιτάει" σχολίασε η Ελένη, χαιρόταν ο Τζορτζ που ο σκυλάκος του έπαιζε στο MEGA και ο θεατής θυμόταν κάτι από τα παλιά, από εκείνη την τηλεοπτικά αυθόρμητη Ελένη που το διασκέδαζε ένα τσικ παραπάνω κάθε μέρα. Είναι κι αυτό το πέπλο καθωσπρεπεισμού που μας έχει καλύψει τελευταία, κάτι που εγώ δεν συμπαθώ γι' αυτό "λιώνω" με τέτοιες στιγμούλες. Όμορφα πράγματα...
Πόσο κρίμα, ρε γαμώτο, να ασχολούμαστε με καλούς ηθοποιούς που πρωταγωνίστησαν πραγματικά στη μικρή μας οθόνη για μιάμιση δεκαετία μόνο μετά από τόσα χρόνια. Η Μυρτώ Πισπινή, η τηλεοπτική σύζυγος του Ταξίαρχου Θεοχάρη στο "Καλημέρα Ζωή", μίλησε στις "Αλήθειες με τη Ζήνα" για την απώλεια του γιου της, στα 27 του πριν 11 μήνες. Καταλαβαίνω πως η γυναίκα είχε αποσυρθεί, πως έχει διαλέξει άλλη πορεία. Αλλά δεν βρέθηκε ένας να κάνει ένα αξιοπρεπές αφιέρωμα στην πορεία της στην τηλεόραση τόσα χρόνια, μέχρι τη μέρα για κάτι τόσο δακρύβρεχτο. Πολύ ωραίο το μήνυμά της για την "Ομάδα Πενθούντων Γονέων", μιας και είναι κάτι που απασχολεί την κοινωνία, αλλά έπρεπε να συμβεί αυτό για να της δοθεί βήμα (ή και ένας ρόλος);
Παραδέχομαι τη Νάνσυ Παραδεισανού που δήλωσε "Θα ήθελα πολύ να κάνω μια καλοκαιρινή εκπομπή". Παραδέχομαι τους ανθρώπους που διεκδικούν τα όνειρά τους και μια καλή θέση στη δουλειά τους. Και αν τη ρωτάς για βιολιά, εγώ να πω ότι η Νάνσυ είναι άνθρωπος... ορχήστρα μόνη της. Και αν "κλείσει" με τη Φαίη Σκορδά, θα είναι εξαιρετικό σενάριο.
Παραδέχομαι και την ομορφιά, από την άλλη. Ο Κωνσταντίνος Αργυρός μίλησε στη Φαίη Σκορδά και πραγματικά χαιρόσουν να τον βλέπεις. Ο Κωνσταντίνος είναι ένας βαθιά επιτυχημένος άνθρωπος, τη δεδομένη στιγμή. Έχει δουλέψει πολύ και ό,τι κατέκτησε, του αξίζει. Από την άλλη, εγώ θέλω να μείνω στο ότι δεν έχει καταπιεί το σκουπόξυλο του "ξύλινου" λαϊκού βάρδου, ότι είναι ένας πραγματικός pop star με πιο ελληνικό mainstream ρεπερτόριο. Κι αυτό είναι ακόμα μία κατάκτηση.
Στην ίδια κατηγορία να πω ότι ανήκει και ο Μανώλης Χριστοδουλάκης του ΠΑΣΟΚ. Πήγε στη "Super Katerina", σαφώς είπε αυτά που ήθελε και όσα ορίζει ο ρόλος του στην πολιτική ζωή της χώρας, αλλά δεν μπορείς να παραβλέψεις πως τηλεοπτικά λειτουργεί η γοητεία ενός ανθρώπου, ειδικά όταν παραμένει ένας νέος, δραστήριος άνθρωπος με κανονικό λεξιλόγιο και διάθεση για ζωή.
Να αγιάσει το στόμα της Λιλλής Πυράκη ότι το φινάλε του "Καλό Μεσημεράκι" δεν θυμίζει την αποχώρηση της Ελένης Μενεγάκη από την "Ελένη". Θα ήταν πάρα πολύ ωραίο να μοιάσει, είναι πομπώδες το φινάλε έτσι ως μοντέλο, αλλά νομίζω πως ούτε ο ίδιος το θέλει. Ίσως το προσπαθεί, αλλά όχι δεν το θέλει. "I'm a Porsche with no brakes" θέλει πολλά χιλιόμετρα τηλεόρασης για να το πεις και να το εννοείς. Και η Μενεγάκη δεν το εννοούσε απλά, ίσχυε. Εν προκειμένω το φινάλε του Νίκου Μουτσινά περισσότερο για Φαίη Σκορδά στο "Πρωινό" μου μοιάζει... Ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.
Και εντέλει η Κατιάνα Μπαλανίκα έδωσε μία από τις πιο ωραίες συνεντεύξεις της. Και ήταν όμορφη και κυνικά σαγηνευτική. Μπράβο στον Αλέξη Μίχα, μπράβο και στο "Πάμε Δανάη".
Ες αύριον τα σπουδαία.

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr