
*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα.
Ευτυχώς βρέθηκε χρυσή τομή και η Μπέττυ Μαγγίρα παραμένει στο OPEΝ και τη νέα τηλεοπτική σεζόν. Η Μπέττυ, μια συμπαθέστατη γυναίκα, και η ομάδα της έχουν χτίσει μια συνήθεια, κάπως πιο διασκεδαστική για τον τηλεθεατή εκεί, με όλα τα στοιχεία του γκόσιπ πρωινού που το καθιστούν ανταγωνιστικό προς τους απέναντι. Δεν είχε κανένα λόγο να ξεβολευτεί από την ασφάλεια της θέσης της.
Παρακολουθούσα -στη μεταμεσονύκτια επανάληψη- τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά. Ασυναίσθητα σκέφτηκα πόσο αδιάφορη μού είχε φανεί αυτή η εκπομπή τον Οκτώβριο και πόσο ενδιαφέρουσα μού φαίνεται τώρα. Αυτό είναι κατάκτηση, να ανατρέψεις την πρώτη εντύπωση. Μπράβο σας, παιδιά.
Τελικά η Μαρία Αναστασοπούλου δεν βλέπω να ξεκουράζεται ούτε στον ΑΝΤ1. Κι έλεγα πως αυτό το καλοκαίρι θα φύγει διακοπές σαν άνθρωπος, όχι για δύο εβδομάδες. Τουλάχιστον θα έχουμε ωραία καλοκαιρινή Ενημέρωση τα πρωινά, αν αληθεύει η πληροφορία πως αναλαμβάνει το καλοκαιρινό πρωινό του σταθμού.
Θίχτηκε ο Fipster, έμαθα, όταν του είπαν πως έγινε γνωστός επειδή είχε διάσημους φίλους. Όχι, δεν είναι αλήθεια αυτό. Δεν πέτυχε σε αυτό που κάνει, επειδή είχε διάσημους φίλους. Έγινε αγαπητός για αυτό που είναι ο ίδιος, γι' αυτό απέκτησε φανς. Ότι οι διάσημοι φίλοι και συνεργάτες του ωστόσο έκαναν το παν για να τον κάνουν γνωστό σε ένα πιθανό κοινό, είναι όμως μια μεγάλη αλήθεια. Όχι απλά έκαναν το παν, έκαναν παραπάνω από αυτό που μπορούσαν. Να τους πει ευχαριστώ, πρέπει. Από το κανάλι του στο YouTube έχουν περάσει άνθρωποι που δεν θα περνούσαν υπό άλλες συνθήκες. Κάπως έτσι έφτασε ο ίδιος ως παίκτης στο "Asia Express" όπου εκεί πλέον τον γνώρισε αρκετά περισσότερο το ευρύ κοινό. Και ο ίδιος ξετίναξε επικοινωνιακά στο διαδίκτυο τη φιλία του με τον Βασάλο. Να μη θίγεται λοιπόν! Ο καθένας ακολουθεί ένα μονοπάτι, αυτό είναι το δικό του. Και δεν άνοιξε και μύτη, εδώ που τα λέμε.
Τι ωραία δήλωση του Νίκου Πολυδερόπουλου, για τα βιβλία που "τροποποιούνται" για να γίνουν τηλεοπτικές σειρές. Ο Πολυδερόπουλος, πρωταγωνιστής στο "Μαύρο Ρόδο" -βιβλίο που έγινε σειρά- είπε στον "Τηλεθεατή" και τη Χρύσα Παχούμη: Όπου παίρνουν ένα βιβλίο το βάζουν κάτω και του αλλάζουν τα φώτα. Ανάλογα με το τι θέλει το twitter, γράφεται το σενάριο μιας σειράς. Το βιβλίο του "Μαύρου Ρόδου” δεν έχει καμία σχέση με τη σειρά που κάνουμε. Λάτρεψα τον "Μαέστρο”, τη δουλειά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, γιατί είχε συντονισμό, ωραία σκηνοθεσία, εξαιρετικό καστ, φωτογραφία, επιλογή χώρων -γι’ αυτό πήγε στο NETFLIX, ανοίγοντάς μας το δρόμο για τις επόμενες δουλειές. Πρέπει να κάνουμε κι άλλες καλύτερες δουλειές". Σκέψου να μην πρωταγωνιστούσε κιόλας τι θα έλεγε...
Από την άλλη, η Super Κική συνεχίζει τις WTF δηλώσεις, λέγοντας για την άφιξή της στο "Waterboom": "Δεν έχω πάει σε πιο λάθος μέρος στη ζωή μου, παιδιά. Είναι απαίσια, πολλά παιδάκια. Μπήκα μέσα στο πλήθος και δεν με ξέρει κανείς". Όχι, δεν λέω, είναι πρόβλημα αυτό.
Το θέμα είναι να καταλάβουν και οι ίδιοι οι social media stars πως είναι κάπως σαν πλούσιοι στη Monopoly. Πλούσιοι στην πράξη είναι, διάσημοι στον πολύ κόσμο δεν είναι. Είναι διάσημοι στο κοινό τους. Στους 200-300 χιλιάδες ανθρώπους που απευθύνεται ό,τι γίνεται στο instagram, στο youtube κλπ. Αλλά όπως έχει πει και η Μενεγάκη, μια πραγματικά διάσημη γυναίκα... "Το Twitter είναι για όσους έχουν Twitter, μπορεί να είναι οι περισσότεροι, αλλά δεν είναι όλοι". Όπου Twitter, όποιο μέσο χρησιμοποιεί καθείς για να δικαιολογεί τη διασημότητά του.
Καλό σουκου και με τη νίκη η ψήφος!

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr