Follow us

Aide-mémoire | Ο viral Ουγγαρέζος, το εναλλακτικό gossip της Μενεγάκη & το παρασκήνιο των MAD VMA

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών & το τηλεοπτικό σκηνικό

Aide-mémoire | Ο viral Ουγγαρέζος, το εναλλακτικό gossip της Μενεγάκη & το παρασκήνιο των MAD VMA

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Καλησπέρα, καλησπέρα.

Είχαμε MAD VMA χθες, τα επετειακά. Κάπως συνειδητοποίησα κι εγώ πως τέτοιες μέρες περιφέρομαι ασκόπως πέριξ των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων του Φαλήρου καμιά δεκαετία τώρα, γεγονός που με κάνει να έχω δει τη μισή ιστορία των βραβείων με τα μάτια μου. Με το χέρι στην καρδιά λοιπόν θα σας πω ότι η φετινή απονομή είναι ξεκάθαρα η καλύτερη των τελευταίων ετών.

Θα ξεχωρίσω βέβαια τρεις στιγμές: την εμφάνιση του Σάκη Ρουβά, που απέδειξε πως με τεράστια ευκολία μπορεί να βάλει κάτω performers με τα μισά του χρόνια, την εμφάνιση της Δέσποινας Βανδή και μόνη της αλλά και με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, που φέτος ήταν λίγο πιο ήσυχος σε σχέση με τις περασμένες χρονιές, αλλά και τη σύμπραξη της Έλενας Παπαρίζου και της Ελένης Φουρέιρα σε κοινό live act, που πραγματικά έγραφαν ιστορία εκείνη την ώρα με τη συνεργασία τους. Τα MAD VMA είναι η γιορτή της εμπορικής ελληνικής μουσικής. Όχι όλης της βεντάλιας της, αλλά αυτής που ακούς παντού, που παίζει εντός συστήματος. Υπάρχει ένας σκασμός "off Broadway" σκηνής στη μουσική, όμως εκεί βλέπεις την πιο glossy πλευρά της. Δεν είναι κακό. Με ανησύχησε ότι πολλά πρόσωπα δεν τα αναγνώριζα, ωστόσο άκουγα ουρλιαχτά από παιδάκια στο πέρασμά τους. Πού ξέρεις, μπορεί και να μάθω τα ονόματά τους κάποια στιγμή. Ο Sidarta και ο Zaf είναι ονόματα που έμαθα φέτος και μουσικά τουλάχιστον αξίζουν πολλή από την προσοχή μας. Το πόσο χάρηκα βέβαια την Κατερίνα Κούκα που βγήκε και είπε το "Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο" και ήρθαμε και ισιώσαμε, δε λέγεται. Να τα λέμε κι αυτά.

Την ώρα που έβλεπα τα βραβεία έμεινα λίγο στην εμφάνιση του Δημήτρη Ουγγαρέζου. Σχεδόν ξέχασα πού δουλεύει και τι είδους τηλεοπτικό -και μιντιακό- ρόλο έχει επιλέξει, τα τελευταία χρόνια. Έβλεπα στη σκηνή τον σημερινό Ουγγαρέζο, αλλά άκουγα εκείνον τον νεαρό παρουσιαστή του MAD, που έβλεπα όταν πήγαινα λύκειο, με τις σπαρταριστές ατάκες και τα αστεία του, 20 χρόνια μετά τα πρώτα βραβεία, να μιλά με τόση αγάπη για το κανάλι που τον έκανε brand. Και τον χάρηκα. Πραγματικά τον χάρηκα.

Λίγες ώρες αργότερα γύρισα σπίτι και μοιραία είδα όσα είπε στον Αρναούτογλου. Που μεταξύ μας δεν ήταν παράλογα. Σεβάστηκε την ομάδα που ανήκει και δεν μπήκε σε λεπτομέρειες για το αν συνέβη κάτι με την Ελένη Μενεγάκη, παραδέχθηκε πως πιέστηκε, επειδή αγαπάει και πολύ τη δουλειά του. Και ο Γρηγόρης, από την άλλη, δεν το ξέντωσε, το κράτησε εντός λογικού πλαισίου. Γενικά ήταν ένα fair play μεταξύ τίτλου και ορίων. Φυσικά αυτό συνέβη -μεταξύ άλλων- επειδή μιλάμε και για την Ελένη Μενεγάκη και όχι κάποιο άλλο, ασήμαντο κεφάλαιο της ελληνικής τηλεόρασης.

Ωστόσο, ένιωσα πως εντός και εκτός MAD για τον Ουγγαρέζο υπάρχουν δύο άλλοι κόσμοι. Και αν μπορώ να διαλέξω έναν να τον κατατάξω, θα επιλέξω αυτόν της ασφαλούς φούσκας των βραβείων, που νιώθεις ότι είναι μόνιμα σε ένα πάρτι με Music All Day, όπως αποκάλυψε ότι σημαίνει ο τίτλος του MAD. Όχι το MAD δεν είναι τηλεόραση πρώτης γραμμής, αλλά τουλάχιστον εκεί βλέπεις το pure ταλέντο ενός ανθρώπου σε όλο του το μεγαλείο.

Το επόμενο πρωί είδα και τη λαίλαπα που ακολούθησε. Είπε ο Λιάγκας, είπε ο Τεργιάκης, είπε και η Σκορδά από τον ΣΚΑΪ τα δικά της. Γενικά είπαν. Μπράβο του Ουγγαρέζου, που κάθε συνέντευξή του μπορεί να είναι αφορμή για τόσους τίτλους και ειδήσεις, κατά βάση. Αυτό υποδηλώνει εμπορικότητα. Πολλοί θα το ήθελαν. Μανουριάζει πολλές φορές, αλλά ότι πουλάει είναι σαφές. Μακάρι να είναι για τους σωστούς λόγους και να του επιστρέφει γλυκά πίσω, στις συνεργασίες, στην εικόνα, στο μέλλον του. Διαφωνώ σε ένα ωκεανό θεμάτων μαζί του, αλλά ότι είναι ταλαντούχος και εμπορικός είναι κάτι που εγώ δεν θα το προσπεράσω ποτέ. Γι' αυτό κι έχει καταφέρει όσα έχει καταφέρει μέχρι σήμερα, δεν είναι λίγα. Να μείνουμε στο ότι ο Ουγγαρέζος είναι ένας αυθεντικά ταλαντούχος άνθρωπος, με ιδιαίτερη ιδιοσυγκρασία. Ή τα πας καλά μαζί του ή δεν τα πας καθόλου. Αυτό είναι όλο, μην καθόμαστε να τον δικάσουμε πάλι. Αυτός είναι κι αν μας αρέσει. Κι αυτό το λέω κάπως με το ύφος που παίρνει η Φαίη Σκορδά χαμογελώντας, όταν θέλει να κλείσει ένα θέμα στην εκπομπή της για να πάει παρακάτω μια και καλή.

Μεταξύ των σχολίων που ακούστηκαν σήμερα, ο Λιάγκας είπε πολύ σκληρές αλήθειες για το κεφάλαιο "Ελένη" στο MEGA με πολύ αναίμακτο τρόπο. Μέχρι και "μπράβο" της είπε. Αλλά είπε. Για το λιβάνισμα της "καθαρότητας" της εκπομπής, ενώ έχουν γίνει και έχουν ειπωθεί τόσα και τόσα στον αέρα της φέτος. Για το "άνοιγμα" της Μενεγάκη σε άλλου είδους θέματα, που θυμίζουν καθαρά γκόσιπ εκπομπές.

Σκεφτόμουν πώς περιγράφεται αυτό που κάνει η Μενεγάκη με τα σκληρά γκόσιπ θέματα... Πώς το έλεγε στο "Toy Story" ο Buzz Lightyear, "δεν ήταν πτήση αυτό, ήταν πτώση με στυλ”. Κοινώς δεν είναι γκόσιπ, είναι τηλεοπτική συζήτηση με επίπεδο. Αυτό είναι και ένα μεγάλο ατού της "Ελένης", ότι δεν κιτρινίζει, δημιουργώντας όλο το buzz του εμπορικού μαγκαζίνο. Κάτι σαν το "Στούντιο 4", αλλά με πάνελ.

Στα υπόλοιπα θέματα μας, μπορεί και να μείνει ακριβώς όπως τη ξέρουμε η ομάδα του "Καλύτερα δε γίνεται". Μπορεί και όχι. Αλλά κυρίως μπορεί να μείνει. Δημοσιεύματα -και πληροφορίες- θέλουν τον Δημήτρη Πανόπουλο να έχει δεχθεί πρόταση να επιστρέψει στον ΣΚΑΪ, ωστόσο ακόμα τίποτα δεν έχει κλειδώσει, όπως φάνηκε να γράφεται. Ότι ο δημοσιογράφος θα διαπραγματευτεί το τηλεοπτικό μέλλον είναι αυτονόητο, ότι ο Alpha έχει προτεραιότητα μαθαίνω επίσης πως ισχύει. Ούτως ή άλλως, η Ναταλία Γερμανού λίγο ή πολύ έχει κάνει σαφές πολλάκις πως πιστεύει στις δυνατότητες της ομάδας της, χωρίς ιδιαίτερη ζέση για αλλαγές. Και η συγκεκριμένη παρουσιάστρια θυμάστε πόσο ανοιχτά μιλούσε για τις αλλαγές που ετοίμαζε, όταν τις ετοίμαζε.

Ο "Έρωτας φυγάς" ολοκλήρωσε το πρώτο του κύκλο στο OPEN και ξεκινά ολοταχώς για τον επόμενο. Στο μεταξύ, οι του "Ανοιχτού Καναλιού" εξασφάλισαν μια νέα καθημερινή σειρά, προερχόμενη από την Κύπρο που δεν είδαμε ποτέ στην Ελλάδα. Πρόκειται για "Το μυστικό της πεταλούδας", προερχόμενη από το ΡΙΚ. Παίχτηκε από το 2020 έως το 2022, θα παίζεται κυριολεκτικά καθημερινά. Από Δευτέρα έως και Κυριακή. Όρεξη να 'χετε να βλέπετε. "Μια σειρά που υμνεί την αγάπη της μάνας και που υπόσχεται να μας ταξιδέψει στη δύναμη ενός παράνομου και καταδικασμένου έρωτα, ανάμεσα στα μυστικά που κρύβει το παρελθόν και στα παιχνίδια που παίζουν οι συμπτώσεις του παρόντος" περιγράφεται στο internet, έχει πρωταγωνιστές τους Γιώργο Νινιό, Ελισάβετ Μουτάφη, Κατερίνα Μισιχρόνη, Νεοκλή Νεοκλέους και Αλέξανδρο Παρίση. Στη σειρά βλέπουμε και τον Δημήτρη Γκουτζαμάνη, έναν ζεν πρεμιέ -αν δεν θυμάστε- που έκανε αρκετές τηλεοπτικές εμφανίσεις στο διάστημα 2012-2018. Ωραία σειρά, αν θυμάμαι από τις κριτικές της εποχής. Ενδιαφέρουσα εξέλιξη ότι θα το δούμε και στην Ελλάδα.

Aide-mémoire | Ο viral Ουγγαρέζος, το εναλλακτικό gossip της Μενεγάκη & το παρασκήνιο των MAD VMA

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα