*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα.
Είχα χθες την ευκαιρία να χαζέψω τη νέα συλλογή Dante και να γνωρίσω από κοντά -μεταξύ άλλων καλών φίλων και συναδέλφων- τον Γιώργο Καράβα. Τελικά καταλήγω ότι η εντύπωση που σου κάνει ένας άνθρωπος τηλεοπτικά, ακόμα και υποσυνείδητα, είναι ακριβώς η ίδια όταν τον γνωρίσεις και επί προσωπικού. Τι θέλω να πω; Ο Γιώργος Καράβας, όπως ελάχιστα πρόσωπα στην τηλεόραση, είναι ένας αυτόφωτος, επιτυχημένος και πολύ προβεβλημένος άνδρας στην ελληνική τηλεόραση των τελευταίων ετών. Καμία εμμονική αναπαραγωγή μιας δήλωσης δεν μπορεί να του το... πάρει αυτό. Να το θυμάστε, το κλείνω εδώ.
Πολύ κακό για το τίποτα η διαφωνία που είχε η Σταματίνα Τσιμτσιλή με τον Κώστα Φραγκολιά για τη στάση της εκπομπής (ή της παρουσιάστριας, θα σας γελάσω) απέναντι στο case Καράβας. To μόνο σίγουρο, πράγμα στο οποίο συμφωνούν 8 στους 10 ανθρώπους που βρίσκονται στα τηλεοπτικά (χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι υπόλοιποι 2 κάνουν λάθος, έχουν κι αυτοί τα επιχειρήματά τους), είναι πως η Σταματίνα Τσιμτσιλή είναι μία από τις μεγαλύτερες νικήτριες στην αρένα της μικρής οθόνης, so far. Όχι της σεζόν, όχι επειδή έκανε κάτι φέτος, χθες ή αύριο. Επειδή έγινε η γυναίκα που είναι σήμερα, διανύοντας μια συγκεκριμένη διαδρομή.
Η Χρύσα Μασούρου έρχεται στον ΑΝΤ1, είναι κοινό μυστικό. Με μία θέση στο οργανόγραμμα του καναλιού ιδιαίτερη και με σημαντική επιρροή σε όσα πρόκειται να δούμε τους επόμενους μήνες στην τηλεόραση μεταξύ Αμαρουσίου και Σπάτων. Οι πληροφορίες μου, που επιβεβαιώνονται πια από κάθε πλευρά, κάνουν λόγο για απόλυτη υπεροχή του Γιώργου Λιάγκα από κάθε άποψη εντός του σταθμού. Το κέρδισε με το σπαθί του άλλωστε, σχεδόν δέκα μήνες μετά το ηχηρό αδιέξοδο στην εκπομπή του. Όχι μόνο τον παραδέχονται, σέβονται και τις προθέσεις του πια. Όχι επειδή είναι αυτός που είναι, που κι αυτό δεκτό θα ήταν, αλλά επειδή αυτό που είναι οδηγεί σε κάποια θέλω που αποδίδουν εμπράκτως.
Μ' αρέσει που μετά από όλο αυτό το σπλάτερ ειδησεογραφίας στο "Πρωινό" πάντως ο ίδιος μας γλεντάει πρωταγωνιστώντας στο νέο all star music video της Νατάσας Θεοδωρίδου για τον "Χάρτη". Αυτό θαυμάζω σε κάποιους ανθρώπους, που καταλαβαίνουν πότε να πάρουν τον εαυτό τους στα σοβαρά και πότε να το ρίξουν έξω.
Δείτε το, έχει πλάκα!
Πολλά λέγονται για μετακινήσεις από κανάλι σε κανάλι μετά από τη συγκεκριμένη ένταξη (της Χρύσας Μασούρου ντε) στον ΑΝΤ1. Ωστόσο, ας περιμένουμε λίγο. Έχουμε εκλογές, που βάζουν στον πάγο για κανένα μήνα ακόμα την υπογραφή των συμβολαίων. Έχουμε και ανάδρομο, που ως γνωστόν μετρούν οι τηλεστάρ μας.
Μια ενδιαφέρουσα, ανεπιβεβαίωτη προς το παρόν, πληροφορία κάνει λόγο για τοποθέτηση του "Milky Way" στη μεταμεσονύκτια ζώνη του MEGA, στο Α' μισό της νέας τηλεοπτικής σεζόν. Περίεργο γιατί η συγκεκριμένη σειρά είχε παρουσιαστεί ως διάδοχος του "Maestro" στις αρχές της σεζόν. Τώρα δεν θα πάρει θέση καν στο 23:00 με μεσάνυχτα;
"Οι άνθρωποι δεν περνάνε από διαγώνισμα για να τους πούμε αν κάνουν λάθος ή σωστό" σχολίασε ο Άγγελος Βουράκης στο "Πρωινό μας" σε ένα από τα πλέον εύστοχα σχόλια της φετινής σεζόν. Για δες που τα outsiders λένε φέτος τα καλύτερα...
Μιλώντας για... off broadway πρωταγωνιστές, φευγαλέα είδα τη συνέντευξη της Ελένης Τσολάκη στο "Night Out". Προσωπικά δεν θεωρώ πως είναι από τα next best thing της ελληνικής τηλεόρασης, ωστόσο έχει διαγράψει μια πραγματικά αξιόλογη πορεία τη φετινή σεζόν. Αν ήμουν η Ελένη Τσολάκη θα καθόμουν στο OPEN και δεν θα έβαζα τον εαυτό μου σε περιπέτειες σε μεγαλύτερα καράβια.
Πάντως, βρήκα άτοπο το σχόλιο της Ελένης Χατζίδου για την Ελένη Μενεγάκη. Η Ελένη, ειδικά η Ελένη, σχεδόν πεισματικά δεν έδωσε στη δημοσιότητα, όταν δεν το επιθυμούσε, κανένα στοιχείο για την προσωπική της ζωή. Τα γνωρίζουμε όλα για τη ζωή της, τα τελευταία 15 χρόνια, μετά το διαζύγιό της με τον Γιάννη Λάτσιο, επειδή είναι η μεγαλύτερη σταρ της μικρής οθόνης και τα media αδίστακτα και εκβιαστικά έβγαζαν στη δημοσιότητα όποια πτυχή της προσωπική της ζωής έβρισκαν μέσω μια χαραμάδας. Αν μπορούμε να την κατηγορήσουμε για κάτι, είναι ότι εκνευριστικά προστάτεψε τη ζωή της, ειδικά από τη μέρα που έμεινε έγκυος στη Μαρίνα μέχρι που αισθάνθηκε ασφαλής και όλο αυτό το "άνοιξε" για τους δικούς της λόγους. Κυρίως επειδή τα παιδιά της μεγάλωσαν, ερμηνεύω εγώ. Αλλά ποιος με ρωτάει εμένα;
Και η Μενεγάκη μάλιστα προστατευόταν από φώτα που άναβαν σαν αυτόματος φωτισμός του Παρθενώνα, όχι από αυτούς τους... φακούς που ακολουθούν της επόμενης γενιάς celebrity που συζητάμε σήμερα. Μη σας μιλήσω για φακούς που δήθεν αποφεύγονται από τους σημερινούς ανθυποcelebrities ενώ πολλές φορές οι ίδιοι τσεκάρουν αν έχουν μπαταρίες, μη και χαθεί ένα element προβολής που θα τους φέρει λίγο engagement παραπάνω.
Και καλό είναι να μην παρασυρόμαστε. Η Ελένη Μενεγάκη άσκησε κριτική στην Κατερίνα Καινούργιου, λέγοντας ξανά αυτό που έλεγε πάντα, ότι η ΚατΚαιν δείχνει να μη μαθαίνει από τα λάθη της αυτοέκθεσής της. Τέλος, θυμόμαστε πως οι δυο τους εδώ και χρόνια δεν έχουν σχέσεις, παίζει κι αυτό τον ρόλο του. Σχολίασε με αποστάσεις ασφαλείας και ευγενείας. Όλα έχουν ένα νόημα, ένα συλλογισμό. Και ένα νόημα θα πω εγώ.
Καλό σαββατοκύριακο!
Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino