"Ράδιο Αρβύλα" & "Βινύλιο" κυριάρχησαν στους πίνακες τηλεθέασης

Ο Αντώνης Κανάκης και η ομάδα του κέρδισαν τη μάχη της τηλεθέασης τη σεζόν 2022 - 2023

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII TEAM

Οι "Ράδιο Αρβύλα" αλλά και το "Βινύλιο" ολοκλήρωσαν την τηλεοπτική τους σεζόν στον ΑΝΤ1 κατακτώντας την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, από τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022 μέχρι και την Πέμπτη 6 Απριλίου 2023, το "Ράδιο Αρβύλα" ήταν στην κορυφή της τηλεθέασης στη ζώνη προβολής του, με μέσο όρο 20,8%, στο δυναμικό κοινό 18-54, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 2,1 μονάδες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, γυναίκες και άνδρες όλων των ηλικιών, αλλά και τα παιδιά απολάμβαναν φανατικά την παρέα της Θεσσαλονίκης, ενώ την εκπομπή παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 1.336.778 τηλεθεατές έστω και για 1’ στο σύνολο κοινού.

Περνώντας στο "Βινύλιο", η αφιερωματική εκπομπή του Αντώνη Κανάκη ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 18,9% από τις 4 Νοεμβρίου 2022 μέχρι και τη λήξη της στις 7 Απριλίου 2023. Ο ανταγωνισμός έμεινε πίσω 1,9 μονάδες.

Στη συχνότητα του "Βινυλίου" συντονίστηκαν κατά μέσο όρο 1.667.000 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού, για τουλάχιστον 1’, ενώ η εκπομπή σημείωσε την υψηλότερη κατά μέσο όρο επίδοσή της, στο δυναμικό κοινό 18-54, την Παρασκευή 20.01.2023, αγγίζοντας το 25,3%.