
*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα.
Ολόσωστα αντιλαμβάνομαι πως χειρίζεται την υπόθεση της πρόσφατης κριτικής (;) που δέχθηκε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου. Ήθελα να το καταθέσω αυτό, κλείνοντας τη συζήτηση εκεί που της πρέπει.
Καταλαβαίνω πολύ τον Γιάννη Παπαμιχαήλ, που ένιωσε πως θίγεται η μνήμη της μητέρας του. Αλλά καταλαβαίνω και το "κανονικό" του λόγου του κάθε ανδρός που "θυμάται" κάποιο επίτευγμα από την ερωτική του ζωή και το μοιράζεται ως πληροφορία. Υπάρχουν γενιές και γενιές που αυτό το θεωρούσαν τρόπαιο, παρακαταθήκη, απομνημόνευμα, πώς να το πω... Ναι, η κοινή γνώμη έχει μετακινηθεί πολύ ως προς το εύρος της θεματολογίας που επιτρέπει να συζητά στον δημόσιο λόγο. Αν δεν αντιδράσει ποτέ κανείς, παρά μόνο κάτι πάνελ για να γεμίζουν σκαλέτες, αυτό δεν θα σταματήσει. Και θα πρέπει να σταματήσει. Γιατί ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, όσο περίεργα φέρθηκε η πρόσφατη δημοσιότητα προς το πρόσωπο της Όλγας Τρέμη, το ίδιο περίεργα θα φερθούν αύριο μεθαύριο και εναντίον μελών της δικής μας γενιάς. Με όλο τον σεβασμό στους μεγαλύτερους.
Θεωρώ πολύ σωστή την τοποθέτηση του Γιώργου Καπουτζίδη για τη χρησιμότητα των outings. Αν αισθάνεται κάποιος πως είναι έτοιμος, να το πράξει. Αλλιώς αφήνει τους άλλους να μιλούν εξ ονόματός του για συνθήκες που δεν γνωρίζουν καν. Οι "ΣΕΡΡΕΣ" ως τηλεοπτική πληροφορία είναι μια καλή αρχή.
Παραδέχομαι τη Νατάσα Θεοδωρίδου που συνεχίζει την "ήσυχη" συνεργασία της με τη Heaven. Μετά το τέλος της Sony στην Ελλάδα, η Νατάσα εντάχθηκε στη Heaven και πολύ "ήσυχα"... εγκαταστάθηκε εκεί, κυκλοφορώντας μερικές από τις πιο ωραίες ηχογραφήσεις της πορείας της. Ακόμα θυμάμαι τον "Ανήσυχο καιρό" με τον οποίο "άνοιξε" η συνεργασία της με την εταιρία του ΑΝΤ1. Θαυμάζω πάντα τους ανθρώπους που γνωρίζουν ποιοι είναι, πού πατούν, πόση απήχηση έχουν ανάλογα την εποχή και μέχρ πού φτάνει η "ασφάλεια" της δημόσιας εικόνας τους. Respect λοιπόν και καλή συνέχεια στη σύμπραξή τους!
Πολλοί παραξενευτήκατε από το χθεσινό κείμενό μου. Γιατί, εγώ ο "αφ' υψηλού" μπαίνω στη διαδικασία να συζητήσω για την περιρρέουσα κιτρινίλα. Γιατί αν δεν τη συζητήσω εγώ, την αφήνω να νομιμοποιείται. Σταματήστε να χτυπάτε τους ανθρώπους επί προσωπικού. Δεν σας χρωστούν τίποτα, ούτε καλημέρα που λέει ο λόγος.
Δεν είναι κρίμα να χτυπάμε μέσω δημοσιευμάτων μια γυναίκα, εν προκειμένω την Ιωάννα Κορρέ, για το όποιο κακό κλίμα δημιουργήθηκε στα παρασκήνια του "Breakfast@Star"; Δεν ξέρω πώς μπορεί να ήταν η συνεργασία των ανθρώπων με τη συγκεκριμένη κοπέλα (που δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου), αλλά εγώ έβλεπα μια όμορφη εκπομπούλα, με μια ομάδα μπροστά στις κάμερες να δείχνει δεμένη και εργατική. Φαίνονται αυτά... Αν έχουν "χρωστούμενα" με τους συνεργάτες, πρώην και νυν, να τα πουν κατ' ιδίαν. Οι θεατές, μέσω δημοσιευμάτων, δεν είναι υποχρεωμένοι να το δέχονται αυτό σαν πληροφορία. Καλή αρχή στον Χρήστο Αϊβαλιώτη, που μετά από το Καινούργιου και Τσολάκη εντάσσεται στο δυναμικό του STAR για να κάνει πιο ανταγωνιστικό -από όσο καταλαβαίνω- το "Βreakfast". Εδώ έφερε σε διψήφια την Τσολάκη, εδώ δεν θα τα καταφέρει;
Κυκλοφόρησε και το "Ya Habibi" της Δέσποινας Βανδή με τους Kings που προβλέπω να γίνεται... εθνικός ύμνους τους επόμενους μήνες. Η Βανδή δείχνει μια διάθεση να τα ανατρέψει όλα, να μη μένει στη σκιά του βάρους του ονόματός της πια και να τα ζήσει όλα, προσωπικά επαγγελματικά, από την αρχή. Και καθώς μαθαίνω, δεν ιδρώνει και πολύ το αυτί της από όσα λέγονται και γράφονται από αυτό το άρμα προβληματισμένων σχολιαστών. Και πολύ καλά κάνει.
Ως τυχαία συγκυρία να δούμε την "αναγκαστική" σιωπή κάποιων πολυπολυπολυπροβληματισμένων δημοσίων προσώπων, τα οποία, αφού κάνανε την παντιέρα τους, την κάνουν αλά γαλλικά ώστε να μην πρωταγωνιστούν στα φώτα σε μία κρίσιμη περίοδο; Ρε κοίτα τώρα τι πάθαμε...
Εξαιρετικό ως ιδέα και ως εκτέλεση το "ARTE POVERA", το ντοκιμαντέρ του Beats Pliz, που παρουσιάζει την προσωπική του προσπάθεια να ενώσει τη συμφωνική μουσική με τη ραπ. Και μπράβο που στους καιρούς που ζούμε βρέθηκε χώρος να περάσει στην πράξη μια τόσο πρωτότυπη ιδέα. Να πάτε να το δείτε!
Τι ωραίο ντουέτο που κάνουν ο Κώστας Παπαχλιμίντζος και η Χριστίνα Βίδου στην ΕΡΤ1, στις "Συνδέσεις". Έτυχε προχθές να ξυπνήσω μαζί τους. Μετρημένος λόγος, καθόλου κιτρινίλα, γνώσεις και συνάμα χιούμορ. Όσα πρέπει να υπάρχουν σε μια πρωινή εκπομπή και μάλιστα στη δημόσια τηλεόραση.
Ορθά διάβασα πως πρέπει να σταματήσει ο όρος "gay φιλί" γιατί όλα φιλιά είναι. ΟΚ το θέμα λοιπόν δεν είναι το φιλί, που σε όλους ίδιο είναι, αλλά η συνθήκη του gay ζευγαριού. Και αυτό ακόμα είναι πρόοδος, η ένταξή τους σε κοινή θέα "οικογενειακών" προγραμμάτων. Έστω και ένα άτομο να αισθανθεί πιο ελεύθερο ή να αποδεχθεί κάτι που μέχρι χθες -να ξανασκεφτεί έστω- κάτι που του προκαλούσε αποστροφή και αίσθημα θυμού, είναι κέρδος για το κοινό. Και την κοινωνία που ζούμε.
H ερμηνεία της Μαρίας Καβογιάννη σε κάθε δουλειά που συμμετέχει είναι σχεδόν συγκινητική. Μπορείτε εδώ να διαβάσετε αναλυτικά τη γνώμη μου για τη νεά σειρά "ΖΩΗ" του ΑΝΤ1+. Με εντυπωσίασε για ακόμα μία φορά, σε μια τόσο μοντέρνας αισθητικής δουλειά. Σημασία βέβαια δεν έχει σημασία να σ' αρέσει μια δουλειά επειδή παίζει η Καβογιάννη αλλά επειδή η Καβογιάννη είναι το ίδιο υπέροχη σε κάθε δουλειά της. Και αυτό συμβαίνει και εδώ.
Επιμένω πως προβληματίζομαι γιατί όλα στις νέες σειρές δεν είναι φωτεινά, αλλά "γκρίζα" και "σκοτεινά". Δεν είναι έτσι η ζωή μας. Εγώ ζω σε άλλο κόσμο; Ελπίζω όσο φωτεινά αντιμετωπίζω εγώ κάθε μέρα, να μπορεί όλος ο κόσμος. Αν δεν μπορεί, ας αλλάξουμε τη συνθήκη προς το φως, όχι προς το γκρίζο.
Καλό Σαββατοκύριακο, παίδες.

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr