Follow us

Aide-mémoire | Η Σκορδά, η επιστροφή του J2US & η φυγάδευση της Παπίλα

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για ό,τι συζητάει η τηλεοπτική πιάτσα (και οι τηλεθεατές)

Aide-mémoire

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Καλησπέρα, καλησπέρα

Κάναμε ένα μικρό διάλειμμα και πέσανε πολλά να γράψουμε. Αρκούσε βέβαια το έπος Βανδή- Μπισμπίκης ώστε να διαβάσετε κάτι στο Yupiii. Και σας ευχαριστώ για όσα κλικ χαρίζετε κάθε μέρα. Καλό είναι να τα λέμε κι αυτά.

Πάμε να πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά...

H Φαίη Σκορδά έκανε πρεμιέρα ως παρουσιάστρια των LIVE του "The Voice". Ενός προγράμματος κουρασμένου, με σημαντικές απώλειες στην τηλεθέασή του, αλλά με πάρα πολύ λαμπερά πρόσωπα στο δυναμικό του. Για πρώτη φορά στην ιστορία του μια επαγγελματίας από την "κεντρική σκηνή" της τηλεοπτικής αγοράς ανέλαβε την παρουσίασή του και το αποτέλεσμα κατ' εμέ ήταν καλύτερο από ποτέ, στη μετά Καπουτζίδη εποχή. Και ο Γιώργος Καπουτζίδης βέβαια όταν το ανέλαβε ήταν κάπως σαν outsider στην παρουσίαση, ρίχνοντας βάρος στον αυτοσχεδιασμό και το άλλου είδους ταλέντο του. Η Φαίη Σκορδά βέβαια ήταν ακριβώς όπως έπρεπε. Μετρημένη, ταλαντούχα, γνώριζε τι της έχει ζητηθεί, επιστράτευσε την εκθαμβωτική εκδοχή του εαυτού της. Χάρμα οφθαλμών, απέναντι σε πραγματικά ζωντανούς... προβολείς στις καρέκλες των coach. Και κυρίως ήταν η Φαίη Σκορδά που ξέρουμε και αγαπάμε. Μπράβο!

Φυσικά απέναντι επέστρεψε το "Just The Two Of Us". Που είναι εντυπωσιακό ως παραγωγή. Ένα θέαμα που σε κάνει να περνάς καλά, σε γεμίζει με εφέ, "όπλο" που πάντα κερδίζει τις εντυπώσεις. Ένα show που κοστίζει. Στα πρόσωπα, στα υλικά, στο στήσιμο. Ο Νίκος Κοκλώνης τα δίνει όλα και σε αυτό τον κύκλο του show. Αδυνατώ να προσπεράσω τις cringe επιλογές κάποιων προσώπων, ωστόσο έτσι έχει μάθει ο τηλεθεατής να βλέπει "J2US". Με τους σοβαρούς, τους αστείους, τα "αστέρια" και τα "μαύρα πρόβατα". Τι να κάνουμε; Που να 'ξερε η Βανδή πως αντί να ασχολούμαστε με τα φούξια φτερά της θα ασχολούμασταν μισή εβδομάδα με το ζεϊμπέκικο του αγαπημένου της... Στην τηλεθέαση νικητής με διαφορά, δικαίως. Εμένα δεν είναι το αγαπημένο μου, όμως δεν μπορείς να προσπεράσεις ένα τόσο ακριβό και επιτυχημένο πρόγραμμα.

Παρακολούθησα και τη συνέντευξη του ίδιου του Νίκου Κοκλώνη στο "Έλεος". Αντιλαμβάνομαι πλήρως γιατί το BBC δείχνει διεθνώς το ελληνικό "J2US" ως παράδειγμα προς μίμηση σε άλλες χώρες. Είναι μια τεράστια και ακριβή παραγωγή, αυτό είναι πασιφανές και πρέπει να του το παραδεχθούμε. Τώρα αν τα πρόσωπα είναι του γούστου μας, θα πρέπει να καταλάβουμε πως δεν γίνεται να μας αρέσουν όλοι. Κάποιοι πρέπει να μπουν για να αποχωρήσουν και πρώτοι.

Δίκιο είχε ο Γιώργος Λιάγκας που είπε πως δίνουμε βήμα σε ανθρώπους άκριτα. "Εγώ μετά από 30 χρόνια που κάνω τη δουλειά αυτή, ντρέπομαι να πω ότι είμαι δημόσιο πρόσωπο και κρύβομαι όταν βγαίνω έξω να μη με πάρει κανείς χαμπάρι. Γίνανε όλοι δημόσια πρόσωπα… Κι αν κάποιος αστυνομικός τη λυπήθηκε και της έδωσε το κινητό βγαίνει και το λέει; Κρίμα είναι γενικότερα μια ιστορία και μια κατάσταση για το πώς σε αυτή τη χώρα κάποιοι γίνονται διάσημοι και τους δίνουμε βήμα. Γιατί κι εδώ βήμα εδόθη στο θέμα, γιατί έχει πια μια ρεπορταζιακή διάσταση. Αλλά ξαφνικά με τίτλους και συνεντεύξεις πρόσωπα που δε θα έπρεπε κατά τη δικιά μου γνώμη να απασχολούν εκπομπές, late night κτλ… Να δούμε και ποιους προβάλλουμε και ποια είναι τα πρότυπα της ζωής μας" είπε ο διάσημος παρουσιαστής, που ουκ ολίγες φορές έχει δεχθεί σκληρή κριτική. Και έχει δίκιο. Πρέπει αυτός ο περιοδεύοντας θίασος ημιδιάσημων ανθρώπων να πάρει κάποια στιγμή μόνο τον χώρο που του αναλογεί. Δεν γίνεται να προβάλλονται όλοι και όλα ως ισάξια.

Σε άλλα νέα, είδα τη συνέντευξη της Άριας Καλύβα στο "The 2Night Show". Τι ενδιαφέρουσα γυναίκα, εκκεντρική με όλη τη σημασία της λέξεως. Η συγκεκριμένη εκπομπή θα πρέπει να τελειώσουν όλα τα "απέναντι" για να με κρατήσει, ίσως γιατί νιώθω πως ο Αρναούτογλου επαναλαμβάνεται αφάνταστα. Αλλά η κουβέντα με την Άρια Καλύβα ήταν πολύ διασκεδαστική, γιατί η συγκεκριμένη γυναίκα -σε αντίθεση με το τηλεοπτικό της προφίλ- είναι πράγματι ενδιαφέρουσα. Ευχάριστη, ευγενική, αλλά ταυτόχρονα μάχιμη και πολύ καλά πληροφορημένη πάντα. Μπορεί στη Χρηστίδου να μη μου άρεσε, αλλά στο "Πρωινό" κλείδωσε για τα καλά. Και στον Γρηγόρη κατάλαβα πως τα λέει όλα πάρα πολύ καλά, μέσα από τη δική της οπτική. Και με πάρα πολύ καλά ελληνικά.

Θα μείνω στη σιγουριά της όταν ο Γρηγόρης Αρναούτογλου τη ρώτησε "Αξίζει τον κόπο;" και εκείνη αποκρίθηκε "Ναι, αξίζει". Τόσο απλά και σίγουρα. Συμφωνώ κι εγώ, αξίζει να δουλεύεις σε αυτό που θες, όπως θες, όπου θες.

Τα είχαμε όλα, είχαμε και τη φυγάδευση της Ελίνας Παπίλα. Για αρχή να πιάσουμε το πράγμα ως έχει. Η Ελίνα Παπίλα συζητά, δεν έχει συμφωνήσει με τον ΑΝΤ1. Ακόμα. Και μπορεί ο σταθμός να θέλει να βγάλει πάση θυσία τις δύο υπό σχεδιασμό νέες εκπομπές του από το συρτάρι, αλλά θέλω να δω μέχρι τη μέρα της πρεμιέρας πώς μπορεί να εξελιχθεί όλο αυτό. Το μόνο σίγουρο είναι πως η Ελίνα Παπίλα αποτελεί ένα πρόσωπο που ο ΑΝΤ1 θέλει, μια παρουσιάστρια ικανή και περίπου "άκαφτη". Εγώ θα ήθελα πολύ να τη δω σε μια καλοδουλεμένη εκπομπή. Το θέμα είναι να βρεθεί η ομάδα που θα τη δουλέψει. Από την άλλη, δεν φτάιει καμία παρουσιάστρια που... φυγαδεύτηκε, αλλά οι εκπομπούλες που γουστάρουν να κιτρινίζουν όσο δεν πάει και παρουσιάζουν κάθε γεγονός με την πιο λαϊκίστικη εκδοχή του. "Φυγάδευσαν οι άνθρωποι του ΑΝΤ1" γράφει ο άλλος και κάνει κλικ, ενώ αν γράψει "Η Παπίλα έφυγε από άλλη είσοδο, αποφεύγοντας τους δημοσιογράφους" είναι απλά μια λογική συνέπεια των ημερών.

Έγιανε η Αφροδίτη Γραμμέλη -δήλωσε- από τον κόβιντ (Περαστικά της, της γυναίκας) ακούγοντας τη Βίκυ Καγιά να λέει πως στο GNTM ίσως θέλουν ανανέωση οι δοκιμασίες και τα concept, αλλά όχι τα πρόσωπα. Να τη βγάλουμε και σε αντιπυρετικό τότε. Κατά τα άλλα, το GNTM, που δέχθηκε κάθε προσπάθεια συστηματικής αποδόμησης από το "Πρωινό μας" του ΣΚΑΪ στο α' μισό της σεζόν, τώρα είναι θέμα συζήτησης αν θα επιστρέψει στο STAR (για την ακρίβεια η είδηση είναι το πότε ακριβώς θα επανέλθει) και μάλιστα υπονοώντας ότι είναι "χρυσωρυχείο" διαφήμισης, οπότε σημαντικό κομμάτι του παζλ στο νέο πρόγραμμα του σταθμού της Κηφισιάς. Πλάκα έχει η φάση.

Ενδιαφέρουσα πολύ η τοποθέτηση της Ζέτας Μακρυπούλια, μιλώντας στον Γρηγόρη Αρναούτογλου και το "The 2Night Show", για το μέλλον της συνεργασίας της με τον ΑΝΤ1. Δεν θα ήθελε να δει το "Ρουκ Ζουκ" να ξεφτίζει, δήλωσε η διασημότερη παρουσιάστρια που διαθέτει αυτή τη στιγμή ο σταθμός του Αμαρουσίου. Στα δικά μου αυτιά αυτό ακούγεται ως τακτική για να πιέσει τον σταθμό να αποδεχθεί κάθε λεπτομέρεια της ανανέωσης του συμβολαίου της, για να μη χάσουν τα 25άρια του "Ρουκ Ζουκ" τουλάχιστον την επόμενη σεζόν.

Τώρα ότι δεν τη ρώτησε για τον χωρισμό της από τον Μιχάλη Χατζηγιάννη είναι κάπως φάουλ. Όχι επειδή περιμέναμε να πει κάτι εξωπραγματικά ενδιαφέρον, αλλά επειδή όντως δίνει σπανίως εφ' όλης της ύλης συνεντεύξεις, με αποτέλεσμα μια ατάκα να χρειάζεται. Έστω τυπική. Δεν είπαμε να μεταλλαχθεί σε "Φύλλο και φτερό" της Τατιάνας, μια απλή ερώτηση χωρούσε. Για αυτό λέω πως σε αυτές τις εκπομπές χρειάζονται άνθρωποι... καταμαράν, όπως ο Κωστόπουλος που θα ρωτούσε και το πιο αδιάκριτο, και μάλιστα με ύφος "δεν καταλαβαίνω γιατί χαλιέσαι που στο ρωτάω".

Α διάβασα και ένα χωρατό, περί μεταγραφής της Ελένης Τσολάκη στον ΑΝΤ1. Με τόσο πρεσάρισμα στην Παπίλα, ότι δεν μπορούν να βγάλουν μια ανάλογη εκπομπή μόνοι τους και κοιτάνε να κλέψουν τον... γκανιάν; Ρε παιδιά, ας συνειδητοποιούμε και τι λέμε. Αν όντως το σκέφτονται, τι να πω... Ας ρωτήσουν την Παπίλα τι θα ήθελε πράγματι να παρουσιάσει, μετά από αυτή την εκπομπή γεφύρι της Άρτας.

Η φήμη πως Ζαμπέτογλου- Αναγνωστόπουλος συζητούν με το STAR για πιθανή αποχώρηση από την ΕΡΤ δεν μου ακούγεται επιστημονικό σενάριο. Ο σταθμός της Κηφισιάς υποθετικά θα είχε ανάγκη μια τόσο "αναγνωρίσιμη" εκπομπή στο καθημερινό του πρόγραμμα, αλλά δεν νομίζω πως το "Στούντιο 4" θα μπορούσε να έχει πιθανότητες τρίωρης επιβίωσης στην ιδιωτική τηλεόραση. Ως εκ τούτου, ΕΡΤ και πάλι ΕΡΤ.

Άκουσα και τη Νάνσυ Νικολαΐδου να λέει πως στην ΕΡΤ ετοιμάζουν μια "ώριμη" εκδοχή του "Σ' αγαπώ, μ' αγαπάς". Με τον Αντώνη Καφετζόπουλο και τη Λυδία Φωτοπούλου στο καθημερινό πρόγραμμα. Να σας θυμίσω λοιπόν πως αυτό το project έχει υλοποιηθεί ξανά, πριν περίπου 20 χρόνια, από τον ΑΝΤ1, με τίτλο "Σ' αγαπώ για πάντα" και πρωταγωνιστές την Άννα Παναγιωτοπούλου και τον Τάσο Χαλκιά. Αν υλοποιηθεί πιο καλά και πιο... σπαρταριστά, εγώ θα το ψήφιζα. Θα συμπλήρωνα όμως πως νιώθω ότι η ΕΡΤ "λοξοκοιτάζει" την επιτυχία του μεγάλου ζευγαριού της "Μουρμούρας" που αργά ή γρήγορα μάλλον θα κρεμάσει τα παπούτσια της. Αν η Λυδία Φωτοπούλου δεν έχει τόσο ωραίο ρόλο όσο της Μαριλούς στην "Τούρτα", καλό θα ήταν να απέχει. Αλλά αυτοί είναι δικοί μου δαίμονες.

Αυτό ήταν για σήμερα, την Παρασκευή πάλι.

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα