Follow us

H Yamamay παρουσιάζει το νέο της λογότυπο

Το νέο λογότυπο συμβαδίζει με το μέλλον.

Yupiii
ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII
Yamamay

Η Yamamay καλωσορίζει τη νέα χρονιά παρουσιάζοντας το νέο της λογότυπο. Μια νέα οπτική ταυτότητα που συνδέεται με το παρελθόν, αλλά ατενίζει το μέλλον. Με εκσυγχρονισμένο το λογότυπο, που αντιπροσωπεύει τη μάρκα εδώ και 20 χρόνια, είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του ψηφιακού και οπτικά εξελιγμένoυ κόσμου που απαιτεί ολοένα και πιο ευδιάκριτη παρουσία.

Η Yamamay εμπιστεύτηκε το έργο "Restyle the Yamamay logo" στο Instituto Europeo di Design της Φλωρεντίας σε συνεργασία με την Galli-IED NETWORK Academy στο Κόμο, το ινστιτούτο με το οποίο η Yamamay συνεργάζεται εδώ και χρόνια σε διάφορα καλλιτεχνικά και δημιουργικά έργα.

H Yamamay παρουσιάζει το νέο της λογότυπο

Τον Ιούνιο του 2021, οι φοιτητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Graphic Design - Focus on New Media του IED Firenze προσκλήθηκαν να λάβουν μέρος σε διαγωνισμό ιδεών σχετικά με τον επανασχεδιασμό του λογότυπου Yamamay.

Μετά από μήνες συναντήσεων, αναθεωρήσεων και σκέψης, το τελικό λογότυπο της Yamamay επιλέχθηκε ανάμεσα από οκτώ διαφορετικές προτάσεις των φοιτητών και θα παρουσιαστεί στο κοινό τον Ιανουάριο του 2022.

Ο Alfredo Favi, της εταιρείας Arké, δημιουργός του λογότυπου της Yamamay πριν από 20 χρόνια, κατεύθυνε τους φοιτητές παρέχοντάς τους στοιχεία σχετικά με την ιστορία του λογοτύπου και με συντονιστή τον Dario Mazzarella, επικεφαλής του τμήματος γραφικών της Yamamay, επέβλεπαν την ανάπτυξη του έργου που έγινε σημείο αναφοράς για το master class και τους καθηγητέςπου συμμετείχαν Isabella Ahmadzadeh, Cosimo Lorenzo Pancini και Marco Innocenti, οι οποίοι καθοδήγησαν τους μαθητές με πάθος και τεχνογνωσία.

Κατά τη διάρκεια του πρότζεκτ οι φοιτητές που ξεχώρισαν ιδιαίτερα και βραβεύτηκαν από την Yamamay για την πρωτοτυπία του δημιουργικού τους έργου είναι οι: Jocel Renée Flores (καλύτερο λογότυπο), Agnese Carlotti (καλύτερο μονόγραμμα) και Amr Sobhi (καλύτερη ανατρεπτική δουλειά).

Το λογότυπο που επανασχεδιάστηκε από την Jocel Renée Flores, νικήτρια του διαγωνισμού, ενώ βελτιώθηκε περαιτέρω και αναπτύχθηκαν όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, μαζί με τη δημιουργία μιας νέας γραμματοσειράς που ονομάζεται "Yamamay Sans" σε συνεργασία με το Studio Kmzero στη Φλωρεντία.

Το λογότυπο προκειμένου να μεταφέρει τη δυναμική της μάρκας αναπτύχθηκε, από το ψηφιακό χυτήριο Zetafonts, ένα πραγματικό σύστημα τυπογραφίας: η γραμματοσειρά Yamamay Sans, σχεδιασμένη για διεθνή επικοινωνία. Αποτελείται από μια οικογένεια λατινικών και μη χαρακτήρων, εξασφαλίζοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα για όλες τις απαραίτητες χρήσεις.

Στις πιο συχνές χρήσεις του, το λογότυπο διατηρεί το κόκκινο χαρακτηριστικό χρώμα της Yamamay, ξεχωρίζει σε λευκό φόντο χωρίς πλαίσιο, που προκύπτει από την ανάγκη να ελαφρύνει οπτικά σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοσή του και ανταποκρίνεται τις προκλήσεις του ψηφιακού κόσμου.

Επιπροσθέτως, το μονόγραμμα "Y" της Yamamay μεταφέρει την ουσία της μάρκας με μία λιτή αλλά τολμηρή παρέμβαση στο εμβληματικό μας y, το οποίο αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας μέσα στα 20 χρόνια ζωής της. Επομένως, η χρήση του μονογράμματος αποδεικνύεται αναπόσπαστη σε σύγκριση με το λογότυπο, καθώς μπορεί να καλύψει τομείς επικοινωνίας όπου μόνο του το λογότυπο δεν επαρκεί.

Courtesy of Yamamay

Το νέο λογότυπο θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μέσα και υλικά επικοινωνίας: βιτρίνες καταστημάτων, τσάντες αγορών και ετικέτες προϊόντων, καθώς και στα κοινωνικά και ψηφιακά κανάλια της μάρκας.

"Η συνεργασία της Yamamay με το Master Graphic Design στο IED Firenze αποδείχθηκε εκπαιδευτική εμπειρία υψηλού επιπέδου, ικανή να ενσωματώσει την αίσθηση της "διαδικασίας" που περιλαμβάνεται στη μεθοδολογία εκμάθησης IED μέσω της πράξης. Οι μαθητές μας πήραν μέρος σε μια ρεαλιστική πορεία επαγγελματικής διαδικασίας, με την ενεργό και απαραίτητη παρουσία της εταιρείας από τη μια, και την υποστήριξη της διδακτικής μας ομάδας από την άλλη. Είναι η συνέργεια όλων των μελών στο έργο που κατέστησε δυνατό τον εντοπισμό της ιδέας που ανταποκρίθηκε καλύτερα στα ζητούμενα της Υamamay. Ήταν ένα έργο ιδεών που οδήγησε σε μια νέα ταυτότητα μάρκας χάρη στο πάθος των φοιτητών, την ορθότητα της μεθόδου και τον επαγγελματισμό των καθηγητών μας και της εταιρείας", δήλωσε η Isabella Ahmadzadeh, Master Coordinator

"Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα που παρέδωσαν οι φοιτητές του IED γιατί κατανόησαν κι ερμήνευσαν άψογα τις οδηγίες μας. Θέλαμε το λογότυπο να υποβληθεί σε αναδιαμόρφωση που θα του έδινε μια πιο μοντέρνα εικόνα, χωρίς υπερβολικές αλλαγές, και οι μαθητές του IED έκαναν ακριβώς αυτό: πραγματοποίησαν μια καλλιτεχνική ανασκόπηση του λογότυπου μας, καθιστώντας το ακόμα πιο ισορροπημένο και σύγχρονο, χωρίς να το παραμορφώσουν", δήλωσε ο Francesco Pinto, President of Inticom SpA

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Tags

Διαβάστε Ακόμα