Follow us

Gucci Beloved | Η νέα καμπάνια του οίκου είναι εμπνευσμένη από τα late night shows

Ο Alessandro Michele έστησε ένα talk show με παρουσιαστή τον James Corden και πρωταγωνιστές διάσημους σταρ αλλά και αγαπημένες τσάντες Gucci.

MadameFigaro
ΓΡΑΦΕΙ: MADAMEFIGARO
Harry Styles & James Corden

Τα late night shows αποτελούν πια βασικό συστατικό της ποπ κουλτούρας που μας επιτρέπει να ρίχνουμε κλεφτές ματιές στη ζωή των celebrities. Ένα τέτοιο σόου επέλεξε ο Creative Director της Gucci, Alessandro Michele, για να αποτελέσει το σκηνικό της καμπάνιας του οίκου για τη νέα σειρά με τσάντες Gucci Beloved Lines.

Συμμετέχουν στο ρόλο των καλεσμένων πολλοί διάσημοι φίλοι του brand όπως οι Dacota Johnson, Diane Keaton, Harry Styles, Sienna Miller, ενώ στο ρόλο του παρουσιαστή ο James Corden. Θέμα συζήτησης –τι άλλο;- η αγαπημένη τους τσάντα.

Η συνέχεια στο MadameFigaro.gr

Διαβάστε Ακόμα