Τα late night shows αποτελούν πια βασικό συστατικό της ποπ κουλτούρας που μας επιτρέπει να ρίχνουμε κλεφτές ματιές στη ζωή των celebrities. Ένα τέτοιο σόου επέλεξε ο Creative Director της Gucci, Alessandro Michele, για να αποτελέσει το σκηνικό της καμπάνιας του οίκου για τη νέα σειρά με τσάντες Gucci Beloved Lines.
Συμμετέχουν στο ρόλο των καλεσμένων πολλοί διάσημοι φίλοι του brand όπως οι Dacota Johnson, Diane Keaton, Harry Styles, Sienna Miller, ενώ στο ρόλο του παρουσιαστή ο James Corden. Θέμα συζήτησης –τι άλλο;- η αγαπημένη τους τσάντα.
Η συνέχεια στο MadameFigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr