Follow us

Το OPEN αποκτά μια σταθερή δυναμική άνοδο στους πίνακες τηλεθέασης

Με μέσο όρο 7,9% στα δυναμικά κοινά το OPEN αποκτά μια σταθερή δυναμική άνοδο από μήνα σε μήνα

Yupiii TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII TEAM
open

Με αύξηση τηλεθέασης σε όλα τα ηλικιακά κοινά κινήθηκε ο Μάρτιος στο OPEN, ενώ ειδικότερα στη ζώνη prime time 20:00-24:00, ο μέσος όρος του OPEN τον Μάρτιο στα δυναμικά κοινά 18-54 φτάνει το 8,6%.

Η αύξηση μεριδίων στο OPEN οφείλεται στην ανάπτυξη της δυναμική των εκπομπών του καναλιού ξεκινώντας από την πρωινή ζώνη μέχρι και τη ζώνη του prime time.

Υψηλά νούμερα τηλεθέασης για το "Έλα Χαμογέλα" με τη Σίσσυ Χρηστίδου. Ο μήνας έκλεισε με ακόμα μία πρωτιά με το Έλα Χαμογέλα να έρχεται πρώτο στις γυναίκες 25-44 σημειώνοντας μέσο όρο 18,8% , ενώ στο δυναμικό κοινό 18-54 η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο 15,9%.

Τη δυναμική του πορεία συνεχίζει και το "Style Me Up", με την Μαρία Μπακοδήμου αυξάνοντας συνεχώς τα ποσοστά του τόσο στο δυναμικό κοινό όσο και στο σύνολο. Η καθημερινή εκπομπή παρουσιάζει αύξηση σε όλα τα κοινά συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα, με τα δυναμικά κοινά στο 8,1% και το σύνολο στο 8,6%, αλλά και με τις γυναίκες 25-44 στο 10% και τις γυναίκες 45-64 στο 11,5%.

Το Ράδιο Αρβύλα έκλεισε δυναμικά και τον Μάρτιο με μεγάλη πρωτιά αλλά και με σημαντική άνοδο. Το διαφορετικό δελτίο ειδήσεων του Αντώνη Κανάκη σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 22,7% στα δυναμικά κοινά 18-54 τον Μάρτιο, ενώ καθημερινά κατά μέσο όρο 1.493.000 τηλεθεατές έστω και για ένα λεπτό.

Το ΒΙΝΥΛΙΟ επέστρεψε δυναμικά με υψηλά νούμερα τηλεθέασης. Με 18% στα δυναμικά κοινά 18-54 και πάνω από 1.772.000 τηλεθεατές κατά μέσο όρο , φαίνεται πως η μουσική εκπομπή είχε λείψει από τους τηλεθεατές

Διαβάστε Ακόμα