Follow us

Γιατί η Coca-Cola είναι κόκκινη

Έτσι εξηγείται μία από τις καλύτερες ever επιλογές μάρκετινγκ.

Esquire
ΓΡΑΦΕΙ: ESQUIRE
Coca-Cola

Θα μπορούσε να αποτελεί μία πολύ εύκολη περιγραφή σε γρίφο γνωστού τηλεοπτικού παιχνιδιού. Όλοι άλλωστε ξέρουν ότι η Coca-Cola είναι κόκκινη. Η συσκευασία δηλαδή, γιατί το αναψυκτικό είναι καφέ και η ιστορία που κρύβεται πίσω το χρωματικό αυτό μπέρδεμα δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή. Σύμφωνα με το επίσημο 'σενάριο' -αυτό τουλάχιστον που επιβεβαιώνει η εταιρεία- το πασίγνωστο logo δημιουργήθηκε στο τέλος του 19ου αιώνα από τον Dr. John S. Pemberton, το δημιουργό της Coca-Cola αυτοπροσώπως. Το κόκκινο χρώμα από την άλλη, ήταν απόρροια ενός πρακτικού ζητήματος.

Μια φορά κι έναν καιρό

H Coca-Cola κατά κύριο λόγο πωλούνταν με το βαρέλι σε φαρμακεία, όπως γινόταν και με το αλκοόλ. Κατά το Readers Digest, η εταιρεία ξεκίνησε να βάφει τα βαρέλια κόκκινα για τα τελωνεία και τους εφοριακούς ώστε να γνωρίζουν εξαρχής ότι πρόκειται για μη αλκοολούχο προϊόν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αλκοολούχα ποτά όπως συμβαίνει σήμερα, έτσι και τότε φορολογούνταν πολύ διαφορετικά από ό,τι τα μη αλκοολούχα. Έτσι, το κόκκινο χρώμα εισχώρησε στην κουλτούρα της εταιρείας με αποτέλεσμα να παραμείνει πάνω στα μπουκάλια της όταν αποφάσισε να αντικαταστήσει τα βαρέλια με αυτά.

Δες περισσότερα στο esquire.com.gr

Tags

Διαβάστε Ακόμα