
Η συμφωνία ανάμεσα στον Ατζούν Ιλιτζαλί και τον ΣΚΑΪ προβλέπει ρήτρα τηλεθέασης!
Σύμφωνα με την Real Life, όταν η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό του ριάλιτι επιβιώσης είναι 20%, το κόστος εκάστοτε επεισοδίου ανέρχεται στα 80.000€. Μάλιστα, για κάθε μονάδα τηλεθέασης πάνω από το 20% το κόστος παραγωγής αυξάνεται κατά 4.000 ευρώ.
Πιο συγκεκριμένα, την Τρίτη 26/1 η τηλεθέαση του Survivor έφτασε στο δυναμικό κοινό 34,5%, ενώ το κόστος αυξήθηκε κατά 56.000 ευρώ. Έτσι, το συνολικό κόστος του επεισοδίου άγγιξε τα 136.000 ευρώ.