Follow us

Ο Alpha συνεχίζει να κατακτά πρωτιές στην τηλεθέαση!

Ο Alpha κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά του τηλεοπτικού κοινού.

Κλεοπάτρα Bright
ΓΡΑΦΕΙ: ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ BRIGHT
Alpha

Ο Alpha ξεχώρισε τον προτελευταίο μήνα του έτους με πολλές πρωτιές σε διαφορετικά είδη εκπομπών, αλλά και τηλεθεατών.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του καναλιού, στο καθημερινό πρόγραμμα ξεχωρίζει το Deal και ο Χρήστος Φερεντίνος, με το τηλεπαιχνίδι να μένει σταθερά στην κορυφή για μία ακόμα σεζόν. Η αδρεναλίνη, το χιούμορ και οι πολλές χιλιάδες ευρώ που μοιράζει η τύχη, αλλά και ο Τραπεζίτης, συγκέντρωσαν το 17.9% στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, ενώ το Deal κατέκτησε την πρώτη θέση και στο δυναμικό κοινό, με 15.4%. Μάλιστα, τον Νοέμβριο περισσότεροι από 1.300.000 τηλεθεατές έπαιξαν από το σπίτι παρέα με τον Χρήστο Φερεντίνο, έστω και για 1’.

Η μακροβιότερη κωμική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης "Μην αρχίζεις τη μουρμούρα", τερμάτισε πρώτη στο δυναμικό κοινό τον Νοέμβριο, συγκεντρώνοντας το 14.4% στο 18-54, ενώ περισσότεροι από 1.700.000 "μουρμούρισαν" βλέποντας Alpha.

Από την άλλη πλευρά, η Αγγελική Νικολούλη φέρει επάξια τον τίτλο της εθνικής μας ντετέκτιβ, αφού οι έρευνές της κάθε Παρασκευή, πέρα από πολύ αποτελεσματικές αποδεικνύονται και εξαιρετικά δημοφιλείς. Το "Φως στο τούνελ" ήταν πρώτο και τον μήνα Νοέμβριο, σημειώνοντας 19% στο σύνολο του κοινού και 15.5% στο δυναμικό κοινό.

Τα Σαββατοκύριακα ανήκουν πλέον παραδοσιακά στον Alpha, με τα πρωτεία να κερδίζονται από νωρίς το πρωί. Ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης με τον "Οδηγό Καλής Ζωής" τερμάτισε πρώτος στο δυναμικό κοινό τον Νοέμβριο με 13.3%. Στη συνέχεια, Ο Νίκος Μάνεσης παίρνει τη σκυτάλη με τα "Σαββατοκύριακά" του να χτυπάνε κόκκινο στους πίνακες της τηλεθέασης, καθώς τον Νοέμβριο έφτασε το 24.8% στο σύνολο του κοινού, ενώ στο δυναμικό η εκπομπή ήταν επίσης πρώτη με 24%.

Η Ναταλία Γερμανού και το "Καλύτερα δε γίνεται" μονοπωλούν τα απογεύματα κάθε Σαββατοκύριακου με 16.4% στο σύνολο και 15.4% στο δυναμικό κοινό. Ακόμα, ο Άκης Πετρετζίκης πάντα κάτι μαγειρεύει σε αυτό το "Kitchen Lab" και κανείς δε μπορεί να του αντισταθεί, γεγονός που αποδεικνύεται και από την τηλεθέαση της εκπομπής: τον Νοέμβριο ήρθε πρώτος και στο σύνολο του κοινού με 15.9%, αλλά και στο δυναμικό κοινό με 13.7%.

Τέλος, το Bachelor διαγράφει ανοδική πορεία, έχοντας κατακτήσει από την πρεμιέρα του το νεανικό κοινό. Το reality του Alpha ξεχώρισε και τον Νοέμβριο στα νεανικά κοινά, με τις νέες γυναίκες (Γ15-24) να το προτιμούν σε ποσοστό 31.5%, ενώ πάνω από 1.950.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω και για 1’ στη βίλα του έρωτα τον μήνα που πέρασε.

Διαβάστε Ακόμα