Follow us

Ιατρικό Marketing & Στρατηγική Επιτυχίας: Όλες οι τεχνικές για να είσαι επιτυχημένος στην εργασία σου

Το διαδίκτυο έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Ξένη Δημοσίευση
ΓΡΑΦΕΙ: ΞΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Χωρίς τίτλο1

Οι χρήστες οδηγούνται σε online αναζήτηση πλέον περισσότερο από ποτέ, ακόμα και αν αυτό αφορά σε ένα σύμπτωμα, μία πάθηση ή μία επέμβαση. Τα πρώτα αποτελέσματα και οι διαφημίσεις είναι αυτά που θα του κινήσουν το ενδιαφέρον και θα τον οδηγήσουν στο πολυπόθητο "κλικ". To 70% έως και 80% των χρηστών που θα κάνουν μια αναζήτηση θα πατήσει σε ένα οργανικό αποτέλεσμα ενώ οι υπόλοιπο σε πληρωμένο. Το στήσιμο της ιστοσελίδας αλλά και η ποιότητα του περιεχομένου της, αποτελούν τους δύο κρίσιμους παράγοντες που μπορεί να οδηγήσουν το χρήστη στη σελίδα της επικοινωνίας ή κατευθείαν σε τηλέφωνο.

Η Digital Account Manager και υπεύθυνη του τμήματος Marketing της εταιρείας Forthright, Βίβιαν Σφυρόερα, μας μίλησε για τη μοναδικότητα του Ιατρικού Marketing και το πόσο σημαντική είναι μια καλά δομημένη στρατηγική για τη σωστή αξιοποίηση του διαδικτύου.

Ιατρικό Marketing & Στρατηγική Επιτυχίας

Ας δούμε όμως παρακάτω αναλυτικά τα κομμάτια που πρέπει να περιλαμβάνει μία επιτυχημένη στρατηγική στο ιατρικό marketing.

Ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο

Ο ιστότοπος αποτελεί την αρχή και το τέλος της στρατηγικής. Όλα ξεκινάνε και όλα ολοκληρώνονται εδώ, πριν το ραντεβού. Αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής του χρήστη με το γιατρό.

Η θέση στην οποία εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας αλλά και το ελκυστικό της περιεχόμενο είναι αυτό που θα ενισχύσουν την παρουσία στο διαδίκτυο. Τίποτα δεν θα φέρει γρηγορότερα έναν χρήστη στο ιατρείο σας από έναν ιστότοπο που παρουσιάζει καθαρά ποιος είστε, τι κάνετε, με ποιους τρόπους και που μπορούν να σας βρουν. Συνεπώς η κατασκευή ιστοσελίδας είναι από τα πιο βασικά πράγματα και θέλει ιδιαίτερη προσοχή.

Περιεχόμενο και SEO

Λόγω της καθημερινής παρουσίας και αναζήτησης των χρηστών στο διαδίκτυο, είναι σημαντικό η ιστοσελίδα σας να είναι ενημερωμένη με τις τελευταίες εξελίξεις και ανανεωμένη με νέο περιεχόμενο. Έχοντας σωστά δομημένο και καλοσχεδιασμένο περιεχόμενο, φιλικό προς τη Google, ανοίγετε την πόρτα στους χρήστες ώστε να εισέλθουν στην ιστοσελίδα σας και στη συνέχεια στο ιατρείο σας. Συντάξτε φρέσκο, κατανοητό και ενδιαφέρον περιεχόμενο, μοιραστείτε συμβουλές και επικεντρωθείτε σε αυτό. Σε όποια ιατρική ειδικότητα και αν ανήκετε, υπάρχει κοινό που αναζητεί και επιθυμεί να "αγοράσει τις υπηρεσίες σας". Αυτό το κοινό βρίσκεται στο διαδίκτυο.

Τέλος, μην ξεχνάτε τη δυναμικότητα των backlinks. Δημοσιεύστε κείμενα σε ηλεκτρονικά περιοδικά, τα οποία να περιέχουν links προς την ιστοσελίδα σας, για να ενισχύσετε το SEO και την κατάταξη της ιστοσελίδας σας.

Mobile friendly-responsive website

Εν έτη 2020 δεν υφίσταται ιστοσελίδα που να μην είναι κατάλληλα προσαρμοσμένη για τα κινητά. Οι χρήστες χρησιμοποιούν περισσότερο το κινητό τους, συνεπώς μία mobile friendly ιστοσελίδα αποτελεί πρωταρχικό στόχο. Μάλιστα, είναι σύνηθες οι ιστοσελίδες να κατασκευάζονται πρώτα για τα κινητά και μετά να προσαρμόζονται στις ανάγκες των υπολογιστών.

Branding

Η εικόνα και η φήμη που θα σχηματίσετε ή που έχει ήδη σχηματιστεί για εσάς στο διαδίκτυο είναι πολύ σημαντική, καθώς ποσοστό άνω του 70% ελέγχει τις κριτικές πριν προγραμματίσει ένα ραντεβού. Ενθαρρύνετε τους ασθενείς σας να μοιραστούν τα θετικά τους σχόλια για εσάς στο διαδίκτυο. Απαντάτε σε σχόλια και μηνύματα ακόμα και αν αυτά είναι αρνητικά.

Social Media

Αποτελεί το μέσο για να συνδεθείτε και να επικοινωνήσετε με τους ασθενείς σας, καθώς και να αποκτήσετε νέους. Ενημερώστε τους χρήστες για τις υπηρεσίες σας, οδηγήστε τους στον ιστότοπό σας μέσω αναρτήσεων και διαφημίσεων, κρατήστε τους αφοσιωμένους και μοιραστείτε μαζί τους όλα τα ιατρικά νέα από το χώρο σας. Χτίστε μία κοινότητα, κινήστε τους το ενδιαφέρον μέσα από στατικά και κινούμενα post και αυξήστε το ποσοστό αλληλεπίδρασης και απόκρισης των χρηστών με τις δημοσιεύσεις σας.

Video Marketing

Το video marketing είναι το απόλυτο μέσω αύξησης της ευαισθητοποίησης σχετικά με τις υπηρεσίες σας και οικοδόμησης εμπιστοσύνης στο όνομά σας. Είτε αφορά σε διαφήμιση, είτε σε post στα social media (facebook, instagram, youtube κλπ) είναι μία τεχνική με την οποία μπορείτε να πειραματιστείτε. Συνεντεύξεις, Q&As, ενημέρωση για παθήσεις και θεραπείες ή παρουσίαση αποτελεσμάτων από επεμβάσεις, τα video προσφέρουν συνδυασμό ποιότητας και ποσότητας.

Διαφημίσεις

Τι και αν εμφανίζεστε πρώτοι στα οργανικά αποτελέσματα, τα πληρωμένα αποτελέσματα θα είναι πάντα 1-3 θέσεις παραπάνω, θέτοντάς τα πρώτα στο μάτι του χρήστη. Επενδύστε στις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν περισσότερο μέσα από διαφημίσεις αναζήτησης ή διαφημιστείτε μέσω banner σε ιστοσελίδες που φιλοξενούν διαφημίσεις.

Forthright – Η μοναδική λύση στο Ιατρικό Marketing

Η Forthright αποτελεί την κορυφαία εταιρεία στο Ιατρικό Marketing, έχοντας στο ολοένα και αναπτυσσόμενο πελατολόγιό της, τους κορυφαίους Ιατρούς της Ελλάδας. Πρόσφατα δημιούργησε μια πλατφόρμα εύρεσης ιατρών που ήδη αποτελεί την καλύτερη προβολή για τους γιατρούς, την AnyDoctor.

Διαθέτουμε όλες τις υπηρεσίες in-house (accounts, γραφίστες και προγραμματιστές), αναλαμβάνοντας εξ ‘ολοκλήρου το χτίσιμο και την ανάπτυξη της ψηφιακής δραστηριότητας των πελατών μας.

Καλύπτουμε όλες τις ανάγκες, από την κατασκευή μιας ιστοσελίδας μέχρι την παρουσία στα social media, γραφιστικές υπηρεσίες, δημιουργία logo, video, φωτογραφίσεις, την παραγωγή κειμένων (content marketing) και τη διαφήμιση.

Διαθέτουμε γραφεία σε Αθήνα, Λάρισα και σύντομα στη Θεσσαλονίκη και το εξωτερικό και έχουμε τη δυνατότητα να καλύψουμε πλήρως τις ανάγκες όλων των ιατρών σε Διεθνές Επίπεδο, μέσα από εξειδικευμένες και εξατομικευμένες υπηρεσίες.

Για περισσότερες πληροφορίες και προκειμένου να χτίσουμε μαζί την στρατηγική σας, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας https://www.forthright.gr/ ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο info@forthright.gr ή τηλεφώνου στο 210 6082271.

Διαβάστε Ακόμα