Στο σχετικό post βλέπουμε έναν μπαμπά να παίζει με την κόρη του, την οποία και έχει σηκώσει στην αγκαλιά του. Το concept τον θέλει να «υποκύπτει» σε ό,τι εκείνη ζητήσει προκειμένου να την κάνει χαρούμενη και στο πλαίσιο αυτό τελικά να τον βάφει και να του βάζει αξεσουάρ στα μαλλιά.
Παρόλο που βλέπουμε απλώς ένα ευχάριστο οικογενειακό στιγμιότυπο, κόντρα στην στερεοτυπική εικόνα του απόμακρου και πιο αυστηρού πατρικού προτύπου, δεν άργησαν να ξεσπάσουν σχόλια ομοφοβικού χαρακτήρα. Την προσπάθεια της καμπάνιας να στείλει το μήνυμα ότι τα παιχνίδια δεν έχουν φύλο και η γονεϊκή αγάπη δεν γνωρίζει περιορισμούς, θέλησε να στηρίξει και η αλυσίδα Lidl Hellas.
Δες περισσότερα στο Missbloom.gr