Follow us

Πώς να ηρεμήσω ψυχικά;: 4 εναλλακτικά μυστικά για να μειώσεις το άγχος σου

Περισσότερος ύπνος το Σάββατο, τροφές με σίδηρο και μία καθαρή κουζίνα ίσως είναι ο τρόπος να είσαι πιο ήρεμη.

Shape
ΓΡΑΦΕΙ: SHAPE
γυναίκα, άγχος, στρες

Πρέπει να κοιμάσαι περισσότερο το Σαββατοκύριακο!

Δεν το λέμε εμείς, το λένε επιστήμονες απo το Πανεπιστήμιο του Σικάγου.

Έπειτα από μια περίοδο λιγοστού ύπνου –λιγότερες από 4,5 ώρες επί τέσσερις διαδοχικές νύχτες– οι συμμετέχοντες σε μελέτη είχαν κατά 23% αυξημένη ευαισθησία στην ινσουλίνη, κατάσταση που αυξάνει τις πιθανότητες να παρουσιαστεί διαβήτης. Όταν όμως στη συνέχεια πέρασαν δύο νύχτες καλού και ξεκούραστου ύπνου –σχεδόν από 10 ώρες κάθε βράδυ–, η ευαισθησία τους στην ινσουλίνη επέστρεψε στο φυσιολογικό. Τι σημαίνει αυτό;

«Εάν έχεις περάσει μια δύσκολη και κουραστική εβδομάδα, επίτρεψε στον εαυτό σου να χουζουρέψει το Σαββατοκύριακο» συστήνει η ερευνήτρια Josiane Broussard, PhD!

Τροφή για σκέψη

Αν η καθημερινότητά σου απαιτεί συγκέντρωση, φρόντιζε να παίρνεις αρκετό σίδηρο. Σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνιας, νεαρές γυναίκες με ελαφρώς χαμηλά επίπεδα σιδήρου είχαν και μειωμένα επίπεδα προσοχής.

«Η ήπια ανεπάρκεια συνήθως δε φαίνεται στις εξετάσεις, αν όμως νιώθεις κουρασμένη ή κρυώνεις συνέχεια, ζήτησε από το γιατρό σου να σου γράψει μια πιο λεπτομερή εξέταση» προτείνει η συγγραφέας της μελέτης, Laura Murray-Kolb, PhD. Στο μεταξύ, κατανάλωσε πλούσιες σε σίδηρο τροφές, όπως μοσχάρι, ενισχυμένα δημητριακά πρωινού, όσπρια και φυλλώδη λαχανικά. Συνδύασέ τες με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην απορρόφησή του.

Δες περισσότερα στο shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα