Γι' αυτό η έκρηξη της τηλεκριτικού Πόπης Διαμαντάκου στα «Νέα» χτες ήταν ακατανόητη και εκτός πραγματικότητας. Τα ευαίσθητα μάτια της σκανδαλίστηκαν από τη θέα του ντεκολτέ της Ελένης Μενεγάκη στην πρεμιέρα της πρωινής της εκπομπής, προσβλήθηκαν από τα τιραντάκια του σουτιέν, τα οποία θεώρησε ακατάλληλο θέαμα για πρωινή τηλεόραση. Συγκεκριμένα:
Δεν ξέρουμε τι από τα δύο ακριβώς έπαθε η Ελένη Μενεγάκη, πάντως εμφανίστηκε στην πρεμιέρα της με το σουτιέν σε πλήρη θέα, ξεπερνώντας κάθε όριο κακογουστιάς και φτήνιας. Οι ράντες και μέρος του εν λόγω εσωρούχου, όχι απλώς φαίνονταν, από ένα λάθος, μια απροσεξία, αλλά τονίζονταν επιπλέον, καθώς αναδύονταν με προκλητική χυδαιότητα από το στράπλες ντεκολτέ του φουστανιού.
Η εικόνα έμοιαζε με εκείνη γυναίκας που μόλις σηκώθηκε από το κρεβάτι έπειτα από ερωτική δραστηριότητα και δεν χρειάζεται να ντυθεί κανονικά ή δεν προλαβαίνει γιατί θα ξαναγδυθεί αμέσως. Αν στόχος ήταν να λιγώσουν τα απανταχού κα-ψι-μι και τίποτε γυμνασιόπαιδες που έκαναν κοπάνα, ήταν πετυχημένο το ενδυματολογικό σόου, αν όμως εξακολουθεί η Ελένη Μενεγάκη να απευθύνεται στις Ελληνίδες νοικοκυρές, είναι τουλάχιστον προσβλητικό να θεωρεί ότι το να βγει ντυμένη κανονικά, προσεγμένη και κόσμια, τους πέφτει πολύ.
Το βιτριολικό της κείμενο, όπως είναι φυσικό, δημιουργεί διάφορες απορίες.
1) Τώρα το θυμήθηκε; Το ντεκολτέ της Μενεγάκη και τα γενικότερα παραφερνάλια της συγκεκριμένης περιοχής κοσμούν την ελληνική τηλεόραση μια δεκαετία τώρα, είναι κομμάτι αναπόσπαστο του Μενεγάκειου oeuvre μαζί με το ξανθό μαλλί και τις αστείες απορίες. To περιμένουμε το ντεκολτέ από τη Μενεγάκη. Το θέλουμε. Τι την έπιασε τη Διαμαντάκου ξαφνικά και την πείραξε λίγο σουτιέν; Μόνο μία λογική απάντηση μπορώ να σκεφτώ, γυναίκα η μία, γυναίκα κι η άλλη, καταλαβαίνεις, η ζήλια είναι άτιμο πράγμα, σε οδηγεί να κάνεις (και να γράφεις) μπούρδες. Εκτός αν έχει φορέσει το μανδύα του φύλακα της ηθικής και της αξιοπρέπειας του Λαού και ξαφνικά αποφάσισε να υποδεικνύει τι είναι κατάλληλο για τον Έλληνα θεατή και τι όχι, κάτι σαν απρόσκλητο ΕΣΡ. Αυτό δεν το ξέρω, δεν έχω παρακολουθήσει προσεκτικά την πορεία της.
2) Γιατί είναι πιο «κακόγουστο» και «φτηνό» το να βγαίνεις με το σουτιέν φόρα παρτίδα από το να γράφεις σε εφημερίδα ότι «μόλις σηκώθηκε από το κρεβάτι έπειτα από ερωτική δραστηριότητα μια μάνα τριών παιδιών»;
3) Τι δουλειά ακριβώς είναι ο «τηλεκριτικός»; Κάποιος που κάθεται και βλέπει τηλεόραση όλη μέρα και γράφει τις εντυπώσεις του; Ναι, η αντίρρησή μου δεν έχει να κάνει ακριβώς με το θέμα μας, δεν είναι καν αντίρρηση per se, είναι παρατήρηση. Ένας τηλεκριτικός σαν την Πόπη Διαμαντάκου αυτή τη δουλειά κάνει: Βλέπει τηλεόραση. Ελληνική τηλεόραση. Την ώρα που εμείς είμαστε σε δουλειές και βόλτες μιλώντας με κανονικούς ανθρώπους, ή την ώρα που κατεβάζουμε ξένες σειρές και χαζεύουμε στο Τwitter, η Πόπη Διαμαντάκου βλέπει «Κους Κους», «Λάκης ο Γλυκούλης» και «Love Bites». Σκέψου το αυτό. Βάλ' το στην εξίσωση. Τι παραστάσεις έχει ένας τέτοιος άνθρωπος; Τι αντιλήψεις για την αισθητική, την ηθική και το χιούμορ μπορείς να αποκτήσεις αν βλέπεις κάθε μέρα όλη μέρα ελληνική τηλεόραση; Οπότε ναι, αυτή είναι μια εξήγηση για την έκρηξη της κυρίας Διαμαντάκου. Ποιος ξέρει πόσο υποφέρει αυτή η ψυχή.
Θυμήσου εσύ μια Μενεγάκη αρκετά παλιότερη, όταν δεν είχε τρία παιδιά και δεν ήταν ακόμα βασίλισσα της πρωινής ζώνης. Προφανώς, τότε δεν προσέβαλλε τις νοικοκυρές και την Πόπη Διαμαντάκου.
Σοβαρά, πώς μπορείς να πεις κακές κουβέντες γι' αυτό το θέαμα, όσο πυροβολημένος κι αν είσαι;
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr