Live True

Τι σχέση έχει ένας υπάλληλος πολυεθνικής που είναι παράλληλα και μπαρμπέρης με έναν κρεοπώλη; 

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII

Είναι τα δυο νέα πρόσωπα της νέας καμπάνιας του ουίσκι Dewar’s, οι οποίοι προσπαθούν... διπλά, για να γίνουν πραγματικά ευτυχισμένοι και να μείνουν πιστοί στην αλήθεια τους.

Η ιδέα της νέας καμπάνιας «Για την αλήθεια σου αξίζει να προσπαθείς διπλά», ξεκίνησε από τη μεγάλη αλήθεια που κρύβεται μέσα σε κάθε μπουκάλι Dewar’s. Ότι για να πετύχεις το κορυφαίο γευστικό αποτέλεσμα και την εξαιρετικά ισορροπημένη γεύση, χρειάζεται διπλή προσπάθεια, διπλή παλαίωση.

Ο Αλέξανδρος Φιωτάκης που μοιράζει την ημέρα του δουλεύοντας σε μία πολυεθνική, ενώ ταυτόχρονα «τρέχει» το δικό του, σύγχρονο barber shop και ο Στράτος Δρακούλης που ξεκίνησε από ένα συνηθισμένο κρεοπωλείο, για να φτάσει σήμερα στο να έχει κάποια από τα πιο ιδιαίτερα κρεοπωλεία, που προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία στον πελάτη με τη δυνατή τους ηλεκτρονική μουσική, είναι τα δυο πρόσωπα της νέας καμπάνιας την οποία σκηνοθέτησε ο Daniel Bolda.