
Το Advertising Film Festival βραβεύει τις καλύτερες καμπάνιες της χρονιάς και η Diesel ήταν η μόνη από την κατηγορία των ρούχων που κέρδισε δυο «Χρυσά Λιοντάρια»! Τα 13 βραβεία πήγαν σε τρεις διαφορετικές καμπάνιες του brand κάνοντας τη Diesel να ξεχωρίσει.
Τρία βραβεία πήγαν στην καμπάνια Go With The Flaw η οποία έκανε το ντεμπούτο της το Φθινόπωρο του 2017. Σκηνοθετήθηκε από τον François Rousselet και μέσω αυτής η Diesel στράφηκε εναντίον της τελειότητας. Ο Rousselet έκανε μια ταινία που αναδεικνύει τη μοναδικότητά του καθενός μας με τα ελαττώματά του - «ντυμένη» με το soundtrack του Non, Je Ne Regrette Rien της Edith Piaf.
Ένα ακόμα βραβείο πήρε η καμπάνια Keep The World Flawed, η οποία κυκλοφόρησε μια σεζόν μετά με θέμα: «Τι συμβαίνει όταν κάνετε ό,τι μπορείτε για να κρύψετε τις φυσικές ατέλειές σας;»

Τουλάχιστον εννέα βραβεία πήγαν στο project DEISEL, το «τρελό» πείραμα που διοργανώθηκε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης το Φεβρουάριο του 2018.

Η Diesel άνοιξε κρυφά ένα αυθεντικό κατάστημα με το όνομα DEISEL - στο οποίο τα κομμάτια που φαίνονταν να είναι πλαστά, ήταν στην πραγματικότητα αυθεντικά προϊόντα σχεδιασμένα από την ομάδα σχεδιαστών της Diesel και πωλούνταν σε πολύ χαμηλές τιμές. Ανατρεπτική όπως πάντα, η Diesel ήθελε να πει στον κόσμο της ότι είναι ελεύθερος να φοράει ό,τι θέλει με ελεύθερη -πάντα- σκέψη.

«Είμαι περήφανος και χαρούμενος που γιορτάζω αυτή τη στιγμή. Επιβεβαιώνεται για μια ακόμη φορά ότι η Diesel επέστρεψε δριμμύτερη και πιο “γενναία” από ποτέ » ανέφερε ο ιδρυτής της Diesel Renzo Rosso. Και συμπλήρωσε: «Ξεκινήσαμε από το προϊόν, δημιουργώντας μια νέα ομάδα από ταλαντούχους ανθρώπους από όλο τον κόσμο για να δώσουμε νέες ερμηνείες στο DNA μας με το Diesel Red Tag project. Και στη συνέχεια ξεκινήσαμε μια νέα στρατηγική επικοινωνίας που επιβεβαιώνει τη μοναδικότητα και την πρωτοτυπία της μάρκας μας. Όλα αυτά δημιούργησαν μια απίστευτη ενέργεια μέσα στην εταιρεία και γύρω από το brand του οποίου έχω την τιμή να είμαι μέλος».
Αναλυτικά τα βραβεία που απέσπασε είναι:
Deisel: Go With The Fake
BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION (Brand-owned Experiences) – Gold lion
BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION (Customer Retail / In-store Experience) – Silver lion
BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION (Sectors > Consumer Durables) – Bronze lion
DESIGN (Promotional Item Design) – Bronze lion
DIRECT (Sectors > Consumer Durables) – Gold lion
DIRECT (Channels > Use of Ambient Media: Lange Scale) – Silver lion
DIRECT (Excellence > Launch / Re-launch –Bronze lion
PR (Use of Events & Stunts) – Bronze lion
OUTDOOR (Ambient > Live Advertising & Events) – Gold lion
Go With The Flaw
CRAFT (Cinematography) – Silver lion
CRAFT (Direction) – Bronze lion
CRAFT (Production Design / Art Direction) – Bronze lion
Keep The World Flawed
CRAFT (cinematography), Bronze lion
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr