Οι συμπεριφορές που κανείς δεν θέλει να έχει στο γραφείο του

Αν αναγνωρίζεις στο εργασιακό σου περιβάλλον κάποια από τις παρακάτω, τότε να είσαι σίγουρος ότι υπάρχει πρόβλημα.

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII

Τρόποι. Παντού και πάντα.

Ειδικά στο γραφείο. Εκεί, ξέρεις ότι δεν μπορείς να συμπεριφέρεσαι όπως έχεις μάθει ή όπως θέλεις. Πρέπει να μάθεις να λειτουργείς σε ένα πλαίσιο και πάντα με ομαδικό πνεύμα είτε θες να πας μπροστά είτε όχι. Ακολουθούν τέσσερα πράγματα που αφορούν κυρίως στη συμπεριφορά που οφείλεις (στον εαυτό σου πρωτίστως) να έχεις και δεν έχουν να κάνουν με την απόδοσή σου και με το πόσο αποτελεσματικός είσαι για τον εργοδότη σου.

Τα ψέματα

Το να λες ψέματα είναι ένα από τα μεγαλύτερα φάουλ που πρέπει να αποφύγεις στη δουλειά. Και στη ζωή γενικότερα αλλά ας μείνουμε στο θέμα μας. Το να γράψεις στην αίτηση σου κάτι που δεν ισχύει (και που θα εύχεσαι να μην γίνει αργότερα αντιληπτό), είναι κάτι που μπορεί να σε οδηγήσει στο ταμείο ανεργίας. Να είσαι σίγουρος ότι προβλήματα φέρνουν ακόμα και τα πιο αθώα ψέματα. Και αυτό γιατί δεν έχει να κάνει απλά με τη σημασία του ψέματος αλλά με αυτό καθαυτό, αφού φανερώνει τον χαρακτήρα σου. Τα ψέματα άλλωστε συχνά παίρνουν τη μορφή χιονοστιβάδας, αφού αναγκάζεσαι να πεις και δεύτερο για να καλύψεις το πρώτο. Την ώρα που θα σε πάρουν χαμπάρι, θα έχει χαθεί και όποια εμπιστοσύνη έχει αναπτυχθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή. Α ναι, επειδή ο κόσμος είναι σκληρός, σημείωσε ότι και η υπόληψή σου θα πάει περίπατο.

Δες περισσότερα στο askmen.gr