Photoshop

Δεν είναι μυστικό ότι πλέον οι περισσότερες (αν όχι όλες) οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στις διαφημίσεις έχουν υποστεί επεξεργασία στο Photoshop.

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII

To μαγικό πρόγραμμα που εξαφανίζει "ατέλειες" και διορθώνει λεπτομέρειες είναι αναπόσπαστο εργαλείο των σύγχρονων φωτογράφων κατά την επεξεργασία των εικόνων- αλλά η γαλλική κυβέρνηση εντόπισε σε αυτό ένα στοιχείο κινδύνου.


Πλέον, με απόφασή της, κάθε διαφήμιση θα πρέπει να διευκρινίζει αν η φωτογραφία της έχει υποστεί επεξεργασία. Σε κάθε επεξεργασμένη φωτογραφία θα αναγράφεται "Photographie retouchée" και το κόστος για όποιον παραβαίνει τον κανόνα θα είναι €37,500 ή το 30% του κόστους παραγωγής της διαφήμισης.

Δες περισσότερα στο madamefigaro.gr