To μαγικό πρόγραμμα που εξαφανίζει "ατέλειες" και διορθώνει λεπτομέρειες είναι αναπόσπαστο εργαλείο των σύγχρονων φωτογράφων κατά την επεξεργασία των εικόνων- αλλά η γαλλική κυβέρνηση εντόπισε σε αυτό ένα στοιχείο κινδύνου.
Πλέον, με απόφασή της, κάθε διαφήμιση θα πρέπει να διευκρινίζει αν η φωτογραφία της έχει υποστεί επεξεργασία. Σε κάθε επεξεργασμένη φωτογραφία θα αναγράφεται "Photographie retouchée" και το κόστος για όποιον παραβαίνει τον κανόνα θα είναι €37,500 ή το 30% του κόστους παραγωγής της διαφήμισης.
Δες περισσότερα στο madamefigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr