Με το Facebook Messenger να μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο, θα ήταν παράλογο να μην περιμένουμε ότι θα καταλήξουν και εκεί αρκετές από τις διαφημίσεις. Όπως φαίνεται λοιπόν, το Facebook εργάζεται πάνω στους τρόπους απεικόνισης διαφημιστικών μηνυμάτων στα chat, τα οποία και αναμένεται να δίνουν το «παρών» στην κεντρική οθόνη της πλατφόρμας, όπου δηλαδή ο χρήστης μπορεί να δει τις πιο πρόσφατης συνομιλίες του.
Οι διαφημίσεις θα προβάλλονται μέσα στο ίδιο το design για να θεωρούνται μέρος της εμπειρίας χρήσης, ωστόσο φαίνεται πως θα καταλαμβάνουν αρκετά μεγαλύτερο χώρο από ένα πεδίο συζήτησης.
Δες περισσότερα στο askmen.gr