Follow us

Μόνο η Σωσώ δεν είναι λόγος να θυμάσαι την Καίτη Κωνσταντίνου

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος θυμάται περισσότερους λόγους να θυμάσαι την Καίτη Κωνσταντίνου στο μέλλον.

Καίτη Κωνσταντίνου

Ας αρχίσουμε από τα βασικά. Η Καίτη Κωνσταντίνου ήταν μια ουσιαστικά ταλαντούχα γυναίκα, μια γυναίκα που με λίγους ρόλους έγραψε τη δική της ιστορία στην ιδιωτική τηλεόραση. Ανήκει σε μια ευλογημένη γενιά ανθρώπων, που άργησε μα έλαμψε κάποια στιγμή εκεί λίγο πριν το millennium. Άλλωστε, εκείνη την εποχή θα μπορούσε να είναι ρεαλιστική η φράση "ό,τι ονειρευόμαστε γίνεται". Για την Καίτη Κωνσταντίνου και τη γενιά της, ό,τι ονειρεύτηκαν έγινε.

Οι περισσότεροι τη ξέρουν και τη λατρεύουν από τον ρόλο της Σωσώς από τα "Εγκλήματα". Η αδίστακτη και χειριστική σύζυγος του τηλεοπτικού Αλέκου αρχικά σόκαρε το κοινό αλλά τελικά έμεινε στην ιστορία ως ένας άτυπος ιχνηλάτης των καλών στοιχείων του μαύρου χιούμορ και της μοντέρνας κωμωδίας που συστηνόταν σε ένα κοινό άμαθο τότε. Δεν ήταν ένας εύκολος ρόλος, ήταν μια πρόκληση για μία γυναίκα που μέχρι τότε τη γνωρίζαμε μόνο ως την "ενοχλητική" γειτόνισσα του Αντώνη από το "Ντόλτσε Βίτα".

Όμως υπάρχουν πολλοί περισσότεροι λόγοι να θυμάσαι στο μέλλον την Καίτη Κωνσταντίνου. Ένα χρόνο μετά το τέλος των "Εγκλημάτων", Μαρία Καβογιάννη και Καίτη Κωνσταντίνου εντάχθηκαν στο δυναμικό του MEGA και παρουσίασαν το "Κάπου σε ξέρω" σε σενάριο Σάρας Γανωτή και Νίκου Σταυρακούδη και σκηνοθεσία της Πηνελόπης Κροντηροπούλου. Η Μαρία Καβογιάννη υποδυόταν μια εύπεπτη παρουσιάστρια της μικρής οθόνης που λόγω της δημοφιλίας της και μόνο είχε εκλεγεί Βουλευτής. Επί 20 χρόνια ήταν παντρεμένη με τον σύζυγό της, τον Κώστα, και μαζί είχαν αποκτήσει ένα παιδί, μέχρι που μια μέρα εκείνος εξαφανίζεται. Τότε στη ζωή της μπαίνει η Λιλίκα, μια εντυπωσιακή άγνωστη γυναίκα που κάνει ό,τι μπορεί ώστε οι δυο τους να γίνουν φίλες λόγω της έκδηλης χημείας που έχουν. Όχι τυχαία φυσικά, αφού η Λιλίκα είναι ο Κώστας ο σύζυγός της, ο οποίος αποφάσισε να υποβληθεί σε επέμβαση επαναπροσδιορισμού φύλου και να συνεχίσει τη ζωή του ως γυναίκα. Και αν τώρα σας φαίνεται απλό, αν και τότε ήταν μια σειρά της πλάκας, μόλις 20 επεισοδίων που κανείς δεν έδωσε και τόση σημασία, η σειρά αυτή ήταν τόσο μπροστά από την εποχή της, με μηνύματα αποδοχής και συμπερίληψης που μας απασχόλησαν ως κοινωνία, δυόμιση δεκαετίες αργότερα. Σε μια Ελλάδα που ακόμα ήταν πολύ κουλ να μετράς το αντριλίκι σου με τις καταθέσεις σου, την cabrio BMW σου και τον μύθο σου "ξέρεις ως προς το μέγεθος", όπως έλεγε και το hit της εποχής.

Ένας ακόμα λόγος να θυμάσαι την Καίτη Κωνσταντίνου, πέρα από τα "Εγκλήματα" είναι "Η Τούρτα της Μαμάς". Η Ευανθία, η μαμά που έφτιαχνε την τούρτα που έληγε κάθε διαξιφισμό μέσα στην οικογένεια και έκλεινε κάθε επεισόδιο, ήταν μια μαμά φτιαγμένη αριστοτεχνικά και δοσμένη στην κάμερα με έναν μοναδικό τρόπο, που είχε εφεύρει η Καίτη Κωνσταντίνου. Δεν έμοιαζε με κανένα άλλο ρόλο της, δεν προσπαθούσε να θυμίσει τίποτα άλλο, έχτιζε μια νέα σημαντική ηρωίδα που αφουγκραζόταν την εποχή της, διατηρώντας τα καλά στοιχεία της ωριμότητας της λόγω της ηλικίας της. Η Ευανθία ήταν ένα σύμβολο συμπερίληψης, αγάπης και αποδοχής. Δεχόταν τον μπρουτάλ ομοφυλόφιλο γιο της, προσπαθούσε να τον βοηθήσει να μην έρθει ποτέ σε δύσκολη θέση, αγαπούσε τη σχέση του σαν παιδί της, παρέμενε καψούρα με τον άνδρα της παρά τα κουσούρια του και λάτρευε την εκκεντρική μαμά της, τη Μαριλου. Τόσες ιδιότητες, τόσοι ρόλοι αριστοτεχνικά παιγμένοι μέσα από μια γυναίκα που δεν ξεχνούσε την ύπαρξή της, μιας και στο "παρασκήνιο" όλων αυτών των ρόλων ήταν και μια "διάσημη" youtuber που μαγείρευε και πάντα διατηρούσε στα μετόπισθεν μια... τούρτα που τους ένωνε όλους. Δεν μπορώ να σκεφτώ μια άλλη ηθοποιό που θα μπορούσε με το μοναδικό της στιλ να υποδυθεί αυτή τη γυναίκα, την Ευανθία.

Και αν σε προηγούμενο κείμενο είχα γράψει πως το τέλος της "Τούρτας" με τσάκισε, με τον θάνατο της γιαγιάς Αλεξάνδρας, που υποδυόταν η Χρύσα Ρώπα, η ζωή με έκανε να σοκαριστώ στ' αλήθεια με τον ξαφνικό χαμό της Ευανθίας μας, της Καίτης Κωνσταντίνου. Γιατί μπορεί η ιστορία να γράφεται, μπορεί οι πολλοί να θυμούνται την προχώ Σωσώ, αλλά είμαστε και κάποιοι που περιμένουμε εκείνη τη στιγμούλα για να ταυτιστούμε με έναν ρόλο πιο κοντά σε εμάς. Και ευτυχώς για μένα, ήρθε η "Τούρτα" και με έκανε να αγαπήσω πιο πολύ αυτή την καλλιτέχνιδα.

Στο "Καλύτερα δε γίνεται" και στη Ναταλία Αργυράκη, ένα χρόνο πριν την απρόσμενη φυγή της, είχε πει: "Στη ζωή κάνεις τις επιλογές σου, πορεύεσαι με αυτό που θες, με αυτό που επιλέγεις να ζήσεις και χωρίς να κάνεις πρόγραμμα. Εγώ δεν μπορώ να πάω κόντρα ούτε σύμφωνα με κοινωνικά δεδομένα. Όπως ένιωθα, έτσι έπραττα" εξηγώντας αν ήταν επίτηδες αντισυμβατική ή απλά μια ιδιαίτερη προσωπικότητα με τη δική της πορεία. "Όλα είναι μέσα στο παιχνίδι της ζωής, το θέμα είναι πώς το παίζεις. Το θέμα δεν είναι τι φύλλο θα 'χεις, το θέμα είναι πώς θα το παίξεις το φύλλο σου" είχε καταλήξει. Το δικό της το φύλλο το έπαιξε αριστοτεχνικά, μόνο που θα θέλαμε λίγο ακόμα.

Μόνο η Σωσώ δεν είναι λόγος να θυμάσαι την Καίτη Κωνσταντίνου

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr