Έτσι, τα τελευταία χρόνια, ολοένα και μεγαλύτερο μέρος καταλαμβάνουν οι διαφημίσεις σε αυτά είτε άμεσα, είτε μέσω των διασημότερων celeberities και influencers που απευθύνονται σε απεριόριστο κοινό άμεσα, γρήγορα και εύκολα. Ωστόσο, τα πράγματα φαίνεται πως δεν θα είναι τόσο εύκολα πλέον για τις εταιρείες, αφού το Instagram είναι έτοιμο να προβεί σε δραστικές αλλάγές στον τομέα της έμμεσης διαφήμισης μέσω του εκάστοτε δημοφιλούς προφίλ.
Από εδώ και στο εξής λοιπόν, θα πρέπει να δηλώνεται με απόλυτη σαφήνεια αν τα προϊόντα έχουν παραχωρηθεί δωρεάν, αν έχει γίνει πληρωμή για τη δημοσίευση ή αν υπάρχει επιχειρηματική ή οικογενειακή σχέση.
Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr