
Το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας προσέφυγε στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, χαρακτηρίζοντας σεξιστική της φράση «χτύπα σαν άντρας». Το Συμβούλιο αποφάσισε πως η συγκεκριμένη φράση πρέπει να αφαιρεθεί από το τηλεοπτικό spot.
Τελικά, η αλυσίδα καταστημάτων, μέσω της διαφημιστικής εταιρείας που συνεργάζεται, αποφάσισε κάτι άλλο:
«ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ “ΚΟΒΕΤΑΙ”
Ρομέν Γκαρί: “Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν”.
Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.
Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.
Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου.
Αυτό δεν είναι λόγος να τα “βάλεις” με τον καθρέφτη.
Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.
Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.
Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.
Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!».
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr