Follow us

ταSOS της εβδομάδας #57: Τα πιο χρήσιμα detox tips μετά το Σαββατοκύριακο

Κάθε Παρασκευή φωνάζω «Thank God, it's Friday» και κάθε Δευτέρα σκέφτομαι αυτό που είχε πει ο Arthur Darvill του Doctor Who, «Monday is great if I can spend it in bed. I'm a man of simple pleasures, really».

detox blog post Χρήστος Μάστορας Μέλισσες Σάκης Ρουβάς

Έτσι, λοιπόν, αποφάσισα να μιλήσω με τη Νάσια Πασχαλέρη, την πιο κατάλληλη για να μου δώσει μία διατροφή detox ώστε να νιώθω πως κάθε Δευτέρα ξεκινάω με έναν στόχο που μέχρι Παρασκευή -έστω- θα πετύχω και θα τηρήσω κατά γράμμα.

Αρχικά, να πώς περνάω -περίπου- τα Σαββατοκύριακα:

ταSOS της εβδομάδας #57

Custom made cocktail στο Clumsies.

ταSOS της εβδομάδας #57 - εικόνα 2

Ο Σάκης Ρουβάς στο Estate.

Και μετά απ'όλα αυτά, Δευτέρα πρωί επικοινώνησα με τη Νάσια Πασχαλέρη (διαιτολόγος-γεροντολόγος, MSc, υποψήφια διδάκτωρ ιατρικής σχολής πανεπιστημίου Κρήτης, επιστημονική υπεύθυνη του Natural Health Clinic και της μονάδας φροντίδας ηλικιωμένων ΦΡΟΝΤΙΖΩ στη Θεσσαλονίκη, συνεργάτης του διαγνωστικού κέντρου Euromedica στην Κηφισιά και συνιδρύτρια του project «Τρώω Υγιεινά εκτός σπιτιού, Food Sherlocks»).

Οι συμβουλές της ειδικού

Αποτοξίνωση σημαίνει αποφυγή κυρίως ζωικών τροφών, αλκοόλ και επεξεργασμένων τροφίμων. Η δίαιτα αποτοξίνωσης περιλαμβάνει κυρίως λαχανικά, καρπούς και φρούτα. Μια τέτοιου είδους διατροφή για μικρό χρονικό διάστημα (3-7 ημέρες) δεν έχει καμία αρνητική επίδραση στην υγεία μας και καλό είναι να κάνουμε κάποιες φορές μέσα στο χρόνο, ειδικά σε περιόδους μετά από γιορτές ή διακοπές. Μελέτες που έγιναν άλλωστε σε μακροβιοτικούς πληθυσμούς έδειξαν ότι κατανάλωναν 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρι, ελάχιστο κόκκινο κρέας, πολλούς καρπούς, φρούτα, λαχανικά, ελαιόλαδο και ξεπέρασαν τα 100 χρόνια ζωής!

Ενδιάμεσα απ΄τα διαλείμματα αποτοξίνωσης ακολουθείστε διατροφή στα πλαίσια της μεσογειακής διατροφής που περιλαμβάνει όλες τις ομάδες τροφίμων ανάλογα φυσικά με τις ανάγκες σας.Προσπαθήστε να αλλάξετε συνήθειες & καθιερώστε τη μεσογειακή διατροφή προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας για να αδυνατίσετε σωστά και για πάντα!

1) Διώξτε τις θερμίδες που πίνετε!

Αν τσεκάρετε τι τρώτε καθημερινά σε ένα ημερολόγιο διατροφής, είναι πολύ πιθανό να καταναλώνετε άχρηστες θερμίδες και ζάχαρη μόνο από καφέδες, τσάγια, χυμούς ή αναψυκτικά. Βγάζοντας μόνο τη ζάχαρη που προσθέτει κάποιος στον καφέ του για ένα μήνα μπορεί να τον βοηθήσει να χάσει έως και 3 κιλά λίπους!

Η ζάχαρη στα ροφήματα και ιδιαίτερα στον καφέ απορροφάται άμεσα από τον οργανισμό και γίνεται ευκολότερα λίπος. Μειώστε την ή αν γίνεται βγάλτε την από τα καθημερινά ροφήματά σας.

Η καλύτερη επιλογή ροφήματος αυτή την περίοδο είναι ένας χυμός detox όπως ο παρακάτω:

Συνταγή για χυμό detox:

  • 2 μήλα
  • 1 πορτοκάλι
  • 1 αγγούρι
  • 1 γκρέιπφρουτ

2) Συνδυάστε σωστά!

Οι σωστοί συνδυασμοί είναι βασικοί στη διατροφή, όχι μόνο για να αδυνατίσετε, αλλά και για τη διατήρηση της υγείας.

Μάθετε να κάνετε μεσογειακούς συνδυασμούς, που χορταίνουν και σας διατηρούν υγιείς και αδύνατους π.χ. όσπρια με ρύζι, κρέας με λαχανικά αντι για πατάτες

Διάβασε τη συνέχεια των ευεργετικών tips στο MissBloom.gr

Ο Τάσος Μαστρογιάννης στα social media:

https://twitter.com/tmastrogiannis

https://www.facebook.com/tasosmastrogiannis

http://instagram.com/tmastrogiannis

Περισσότερα κείμενα από τον Τάσο Μαστρογιάννη: http://www.yupiii.gr/author/mastrog/

Και το blog του: «ταSOS της εβδομάδας».

Διαβάστε Ακόμα