
Τι πρέπει να κάνει, λοιπόν, ένας celebrity σήμερα για να καταφέρει να επιβιώσει αλλά και να βρίσκεται στην επικαιρότητα:
* Πρέπει να έχει facebook, twitter και instagram, ώστε να διοχετεύει στα media φωτογραφίες του συνεχώς, και να έχουμε κι εμείς τσάμπα εικόνες.
* Πρέπει να ανεβάζει και να διαφημίζει στα social media προϊόντα που του δίνονται δωρεάν από εταιρίες - στην καλύτερη, αλλά πιο σπάνια περίπτωση, παίρνει και κάποια χρήματα γι' αυτό.
* Ιδανικά, πρέπει να καταφέρει να είναι το «πρόσωπο» κάποιας εταιρίας καλλυντικών, ρούχων, αναψυκτικών ή ότιδήποτε άλλο μπορεί να συνδυαστεί με έναν διάσημο, να θεωρείται επίσημος εκπρόσωπος του προϊόντος και να ανεβάζει συνεχώς στους λογαριασμούς του στα social media κάτι σχετικό με το προϊόν.
* Να υπογράψει μία σειρά ρούχων ή αξεσουάρ και να τα προμοτάρει με κάθε τρόπο παντού, για ένα ακόμη επιπλέον έσοδο.
* Αν καταφέρει να πετύχει ένα από τα δύο παραπάνω, πρέπει να τα παρουσιάσει σε ειδική εκδήλωση αλλά και να τα φοράει συνεχώς και να κάνει και τη διαφημιστική τους καμπάνια.
* Πρέπει να παραβρίσκεται σε εκδηλώσεις, εγκαίνια και όποιο κοσμικό event γίνεται - είτε απλά για να φωτογραφηθεί και να παραμείνει στην επικαιρότητα είτε επειδή έχει διασφαλίσει κάποιες (μικρές) οικονομικές απολαβές ή ανταποδοτικά δώρα από τον διοργανωτή, όπως ρούχα, παπούτσια κι άλλα προϊόντα.
* Αν συνεργάζεται με κάποια εταιρία που διαθέτει πάνω από ένα προϊόν, του ζητείται, ως ευγενική παραχώρηση, να παραβρίσκεται σε κάθε εκδήλωση της εταιρίας και για τα υπόλοιπα προϊόντα.
* Όταν εμφανίζεται σε εκπομπές όπου φοράει για παράδειγμα το ρούχο της εταιρίας που προωθεί, αν δεν μπορεί να αναφέρει άμεσα το προϊόν πρέπει να στείλει δελτίο Τύπου σε sites και περιοδικά για τη σχετική διαφήμιση.
* Στις περισσότερες περιπτώσεις, για να κάνει μια δουλειά (παράσταση, εκπομπή, βίντεο κλιπ, συναυλία) πρέπει να αναζητήσει ο ίδιος ή η ομάδα του κάποιο σπόνσορα, που θα πληρώσει την παραγωγή με αντάλλαγμα τη διαφήμισή του.
* Σε περίπτωση που προωθεί βαφή μαλλιών (σύνηθες για γυναίκες) πρέπει να βάψει τα μαλλιά του στο χρώμα που θέλει η εταιρία να προωθήσει.
* Πρέπει να γράφει ή να λέει συνεχώς το σλόγκαν του κάθε προϊόντος, που έχει εμπνευστεί ένα τμήμα μάρκετινγκ ή μια διαφημιστική, όσο βλακώδες κι αν είναι.
* Πρέπει ακόμη και στις συνεντεύξεις να αναφέρει με κάποιον τρόπο το προϊόν για το οποίο πληρώνεται, πολλές φορές με πολύ άσχετο τρόπο και χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος αναφοράς ή κάποια σχετική ερώτηση.
* Πρέπει να φοράει ή να κάνει πως απολαμβάνει καθετί που διαφημίζει, όσο κακόγουστο, με φρικτή γεύση ή κακής ποιότητας κι αν είναι.
* Όταν τελειώσει απ’ όλα αυτά, πρέπει να παίξει τον ρόλο του, να παρουσιάσει την εκπομπή του ή να τραγουδήσει. Οπότε οφείλουμε κι εμείς να δείξουμε επιείκεια για το αποτέλεσμα... Άνθρωπος είναι κι αυτός και κάπως πρέπει να ζήσει, αφού παίρνει τρεις κι εξήντα από τη βασική του δουλειά - όπως όλοι μας!
Περισσότερα κείμενα από τον Γιώργο Δέδε: http://www.yupiii.gr/author/giorgosdedes/
Ο Γιώργος Δέδες στο instagram: http://instagram.com/giodedes
Σου άρεσε το κείμενο; Συμφωνείς; Διαφωνείς οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως; Κάνε το δικό σου σχόλιο παρακάτω. Το Yupiii θέλει και τη δική σου άποψη.
Διάβασε ακόμη:
Μάρκος Σεφερλής: «Όχι» Στο Gossip, «Ναι» Στο Ξεκατίνιασμα;: Mια σύντομη ανασκόπηση χωρίς πολύ χιούμορ - από τον Τάσο Μαστρογιάννη
Η Χρυσή Δεκάδα Της Εβδομάδας: Μεταγραφές, αποκαλύψεις, φάουλ & ο απρόσμενος νικητής της σεζόν - από τον Κωνσταντίνο Αντωνάτο Χαντζάκο
Ελλάδα - «Εταίροι» 0-1: Πέντε πράγματα που μάθαμε από τις διαπραγματεύσεις - από τον Γιάννη Τσαούση
Τηλεοπτικές Mεταγραφές: Ένα σύντομο ανέκδοτο των καιρών; - από την Κλεοπάτρα Πατλάκη
Σκέφτομαι Και Γράφω: Eurovision 2015: Ο τελικός σε αριθμούς, παραλειπόμενα & μια Ελλάδα λίγη - από Νίκος Παρτσώλης
Η Χρυσή Δεκάδα Της Εβδομάδας: Μια πρεμιέρα, η Eurovision & το μειονέκτημα της ελληνικής ΤV - από τον Κωνσταντίνο Αντωνάτο - Χαντζάκο
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr