Η Μάχη Της Τηλεθέασης: Η δεύτερη θέση της Μανωλίδου και η πρωτιά της Ναταλίας

Στις τηλεοπτικές σειρές της Παρασκευής τα πράγματα παρέμειναν σταθερά. Στη ζώνη 9-10 το βράδυ, πρώτη ήρθε η Πολυκατοικία. Συγκριτικά με τα προηγούμενα, το ποσοστό αυτής της Παρασκευής ήταν χαμηλό, αφού έφτασε μέχρι 31,9% - σ' αυτό ευθύνεται το γεγονός ότι το συγκεκριμένο επεισόδιο ήταν επανάληψη. Έτσι, η Σοφία Αλιμπέρτη και η εκπομπή «Είσαι Πιο Έξυπνος Από ένα Δεκάχρονο;» είχε καλύτερη τύχη. Τα ποσοστά της κυμάνθηκαν από 17,1% έως 23,1%.   Στην επόμενη ζώνη η επιτυχία του Γιάννη Μπέζου έκανε μέσο όρο 42,4% αφήνοντας πίσω τη Στιγμή Της Αλήθειας της Ευγενίας Μανωλίδου, που αλλάζοντας επίσημα μέρα προβολής, έκανε στο καλύτερο σημείο της εκπομπής 26,7%. Το νέο σίριαλ του Mega, Χαρά Αγνοείται έφτασε στο 16,8%, ενώ η ξένη σειρά Lost βρέθηκε στο 13,8%.   Το Σάββατο η Ναταλία Γερμανού μαζί με τη Σίσσυ Χρηστίδου και την παρέα τους ήταν για άλλη μία φορά στην πρώτη θέση. Ο μέσος όρος ήταν 23,1%, ενώ στο νεανικό κοινό έκαναν 24,5%. Ακριβώς απέναντι, η Σοφία Αλιμπέρτη έκανε 16,9% και στο γενικό μέσο όρο αλλά και στο κοινό 15-44 ετών.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΑΣΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
Το βράδυ του Σαββάτου ανήκε στο Mega. Ο Γιώργος Πυρπασόπουλος με την εκπομπή Μια Τρύπα Στο Νερό έκανε μέσο όρο 15,6, ενώ στο νεανικό κοινό βρέθηκε πιο ψηλά με 20,7%. Στον Alpha, ο Γιώργος Τσαλίκης με το Password ήρθε δεύτερος με 14% και 15,5, στο κοινό, που ενδιαφέρει όσο κανένα άλλο τους διαφημιστές.

Την Κυριακή, το Μες Την Καλή Χαρά με καλεσμένη τη Μαρία Γεωργιάδου, που παρουσίασε το νέο της βιβλίο, έκανε μέσο όρο 21,6% και στο κοινό 15-44 είχε ποσοστό 24,9%. Το Καλομελέτα Κι έρχεται έκανε σχεδόν τα μισά νούμερα, αφού ο μέσος όρος τηλεθέασης έφτασε το 11,8%, ενώ στο νεανικό κοινό ήταν ακόμη πιο χαμηλά με 10,3%.

Χθες βράδυ ο Alpha είχε το μεγαλύτερο μερίδιο, αφού η εκπομπή Όταν Ο Λάκης Δεν Είναι Εδώ έκανε 20,7% μέσο όρο και 19,4% στο target group 15-44. Αμέσως μετά, η Καλομοίρα με το Big In Japan πήρε τη σκυτάλη και κράτησε σχεδόν σταθερό το μέσο όρο του καναλιού, αφού έκανε 19,2% μέσο όρο και στο νεανικό κοινό, 20,3%.