Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία, να ενημερωθούν για τη νέα ολοκληρωμένη καμπάνια των Urban Adventures, να ανακαλύψουν τι είναι αυτό το «cutty» που παίζει στην πόλη μέσα από 4 διαδραστικές εμπειρίες εμπνευσμένες από τους 4 κόσμους των Urban Adventures: Street Culture, Retro Culture, Indie Rock Culture και Dance Culture που θα αποκαλύπτονται σταδιακά καθώς και να παρακολουθήσουν το πρώτο documentary των Urban Adventures by Cutty Sark αφιερωμένο στο Street Culture και τους πρωταγωνιστές του.
Άκης Πετρετζίκης
Φώτης Σιαδήμας, Premium Spirits Senior Brand Manager Coca-Cola Τρία Έψιλον, και Άλεξ Κάβδας.
Άννα Πρέλεβιτς
Δημήτρης Λαγιόπουλος
Στα Urban Adventure Tours που ακολούθησαν, οι καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να περιηγηθούν στη γειτονιά του Ψυρρή σε urban spots και να θαυμάσουν street art έργα Ελλήνων καλλιτεχνών, αλλά και να ενημερωθούν από την ομάδα του Cutty Sark για την ιστορία που κρύβεται πίσω από αυτά. Με την επιστροφή τους, οι καλεσμένοι απόλαυσαν μοναδικά Cutty Sark cocktails και CuttySark mixed drinks με Schweppes υπό τις μουσικές της DJ Kafka.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr