Follow us

Κωνσταντίνος Αντωνάτος: Ο Νίκος Μουτσινάς στην prime time του Star;

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος αποκάλυψε ότι το Star είναι ευχαριστημένο από τον Νίκο Μουτσινά και εξετάζει την αξιοποίησή του στην prime time.

Yupiii TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII TEAM

Τα νεότερα δεδομένα γύρω από το τηλεοπτικό μέλλον του Νίκου Μουτσινά παρουσίασε ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος μέσα από τη στήλη του στην εκπομπή "Καλύτερα δε γίνεται". Σύμφωνα με τις πληροφορίες του, το Star είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένο από τη συνεργασία του με τον παρουσιαστή, αλλά και από την πορεία του "Lingo".

"Το Star είναι πολύ ευχαριστημένο"

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος αποκάλυψε ότι η συνεργασία του Νίκου Μουτσινά με το Star θα συνεχιστεί και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν, καθώς τα στελέχη του σταθμού έχουν θετική εικόνα τόσο από τον ίδιο όσο και από το τηλεπαιχνίδι που παρουσιάζει. "Η σεζόν ολοκληρώνεται με το "Lingo” και τον Νίκο Μουτσινά. Το Star είναι πολύ ευχαριστημένο από τη συνεργασία με τον παρουσιαστή, αλλά και με το project, και συνεχίζει το "Lingo”", ανέφερε ο δημοσιογράφος. Η παρουσία του Νίκου Μουτσινά στο συγκεκριμένο τηλεοπτικό format φαίνεται πως λειτούργησε θετικά, ανοίγοντας πλέον τη συζήτηση και για την περαιτέρω αξιοποίησή του από τον σταθμό.

"Υπάρχει σκέψη για την prime time"

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Αντωνάτο, στο Star υπάρχουν ήδη σκέψεις ώστε ο Νίκος Μουτσινάς να αναλάβει επιπλέον ρόλο στο πρόγραμμα της επόμενης σεζόν, αυτή τη φορά στη βραδινή ζώνη. "Υπάρχει και η σκέψη να αξιοποιηθεί ο Νίκος Μουτσινάς και στην prime time του Star μέσα στην επόμενη σεζόν.

Κρατήστε αυτή την πληροφορία, γιατί θα μας απασχολήσει", αποκάλυψε. Όταν οι συνεργάτες της εκπομπής αναρωτήθηκαν αν πρόκειται για μία βραδινή celebrity εκδοχή του "Lingo", ο δημοσιογράφος διευκρίνισε ότι οι σχετικές σκέψεις δεν περιορίζονται απαραίτητα στο γνωστό τηλεπαιχνίδι.

"Νομίζω ότι υπάρχουν σκέψεις για περαιτέρω σχέδια στη βραδινή ζώνη με τον Νίκο Μουτσινά", τόνισε, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το είδος του project που εξετάζεται.

Η Ναταλία Γερμανού και οι συνεργάτες της σχολίασαν θετικά την πληροφορία, επισημαίνοντας ότι η συνεργασία με το Star φαίνεται να ταιριάζει στον παρουσιαστή. "Του πήγε το Star", ακούστηκε στο πλατό, με τη Ναταλία Γερμανού να προσθέτει με χιούμορ: "Μακάρι να έχουμε να λέμε μόνο ευχάριστα και ωραία για τους συναδέλφους".

Το μόνο βέβαιο μέχρι στιγμής είναι ότι το "Lingo" συνεχίζει κανονικά, ενώ οι οριστικές αποφάσεις για την ενδεχόμενη παρουσία του Νίκου Μουτσινά στην prime time του Star αναμένονται με ενδιαφέρον.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

 
Διαφήμιση