Με χιούμορ θέλησε να αντιμετωπίσει ο Δημήτρης Ουγγαρέζος τα τελευταία λεπτά του "Buongiorno" λίγο πριν το οριστικό φινάλε της εκπομπής, με τον ίδιο να αστειεύεται για το ποιος ήταν ο καλεσμένος που έκανε ποδαρικό στο πρωινό μαγκαζίνο του Mega.
Όσα ειπώθηκαν πριν τον αποχαιρετισμό
"Αυτά που ειπώθηκαν στις διαφημίσεις, νομίζω θα ήταν ο τέλειος επίλογος αυτής της εκπομπής και επικρατεί το χαμόγελο" είπε η Φαίη Σκορδά επιστρέφοντα από τις τελευταίες διαφημίσεις της εκπομπής.
"Και της επαγγελματικής μας ζωής" σχολίασε γελώντας ο Δημήτρης Ουγγαρέζος με τη Φαίη Σκορδά να σημειώνει πως δεν είπαν κάτι κακό στις διαφημίσεις αλλά ο συνεργάτης της ρωτούσε "Ποιος μας έκανε ποδαρικό;"
"Μην πεις Ανδρέα μου, ξέρουμε" είπε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος στον Ανδρέα Μικρούτσικο, με τον ίδιο να λέει: "Ο Λάκης Λαζόπουλος". "Πλάκα κάνουμε. Τόσα πρόσωπα πέρασαν" είπε η Φαίη Σκορδά με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο να συμπληρώνει: "Λάκη, πλάκα κάνουμε. Ξέρει ο Λάκης. Αν δεν ξέρει και ο Λάκης από πλάκα, ποιος ξέρει ρε Ανδρέα".
Αυλαία για τη Φαίη Σκορδά: "Όλα για κάποιο λόγο γίνονται"
Αυλαία έριξε το "Buongiorno" με τη Φαίη Σκορδά την Παρασκευή (26/6), με το πρωινό μαγκαζίνο του Mega να ολοκληρώνει οριστικά την πορεία του στον σταθμό. Η δημοφιλής παρουσιάστρια έκλεισε την εκπομπή έχοντας δίπλα της τους συνεργάτες της, με την ίδια να αποχαιρετά το τηλεοπτικό κοινό με ένα χαμόγελο!
Ο αποχαιρετισμός της Φαίης Σκορδά
Αφού έδωσε τον λόγο στους συνεργάτες της και ο Ανδρέας Μικρούτσικος μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τη συνεργασία τους, η Φαίη Σκορδά ανέφερε: "Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Κάθε σεζόν που τελειώνει αποχαιρετούμε το κοινό. Εγώ θέλω φέτος να ξεκινήσω τους τηλεθεατές και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς που επιλέξατε να μας βάλετε στο σπίτι σας και να κάνουμε παρέα. Να ευχαριστήσω πολύ όλη την ομάδα πίσω από τις κάμερες, να ευχαριστήσω πολύ τους τεχνικούς μας, όλα τα τμήματα του Mega που ήταν δίπλα μας και ξέρω ότι έχετε πάντα έναν καλό λόγο να πείτε όλοι οι επιτελικοί στα τμήματα του σταθμού. Σας ευχαριστώ πολύ από καρδιάς".
Προσέθεσε, μάλιστα: "Να ευχαριστήσω τη συντακτική μας ομάδα, τον πρώτο όροφο που είναι ουσιαστικά το κοντρόλ. Σας ευχαριστούμε πολύ ένας προς έναν εδώ ξεχωριστά. Έχουμε συναντηθεί στο παρελθόν πάρα πολλές φορές, μπορεί και να ξανασυναντηθούμε. Ευχαριστώ πολύ. Το κανάλι μας και τον πρόεδρο για την επιλογή. Βρεθήκαμε εδώ να κάνουμε αυτήν την εκπομπή. Ευχαριστούμε πολύ κύριε Μαρινάκη για την πολύ όμορφη συνεργασία. Ευχαριστώ πολύ το Mega".
Το "αντίο" στο τηλεοπτικό κοινό
Επιπλέον, η Φαίη Σκορδά είπε στην αποφώνησή της πως "Υποσχέθηκα ότι θα κλείσω την εκπομπή με ένα υπέροχο χαμόγελο γιατί ξέρω ότι όσοι μας παρακολουθείτε παίρνατε μια αίσθηση παρέας και ενημέρωσης από την εκπομπή και ξέρω ότι έχετε ίσως και θέματα σοβαρά και υγείας. Μπορεί να είναι προσωπικά, οικονομικά, εργασιακά. Δε χρειάζεται να επιβαρύνουμε περισσότερο τον κόσμο. Εμείς μέσα από την καρδιά μας θέλουμε να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι. Σας το εύχομαι! Σας αγαπώ, σας αγαπώ. Γεια σας και χαρά σας. Buongiorno!"
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr