Follow us

Δημήτρης Ουγγαρέζος: "Ο Βασίλης Μπισμπίκης μάς τσουβαλιάζει και το βρίσκω άδικο και προσβλητικό"

Η τοποθέτηση του Δημήτρη Ουγγαρέζου για τον Βασίλη Μπισμπίκη

Τη συνέντευξη που παραχώρησε ο Βασίλης Μπισμπίκης στην Εύη Φραγκάκη σχολίασαν το πρωί της Παρασκευής (26/6) στο Buongiorno, με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο να στέκεται στα όσα ανέφερε ο ηθοποιός για τον σχολιασμό που έχει δεχτεί από τηλεοπτικές εκπομπές. Ο συνεργάτης της Φαίης Σκορδά τόνισε πως ο πρωταγωνιστής πρέπει να μιλήσει με ονόματα, γιατί αλλιώς τσουβαλιάζει τους πάντες.

Η τοποθέτηση του Δημήτρη Ουγγαρέζου

Πιο συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος τόνισε για τον Βασίλη Μπισμπίκη πως "Ανέφερε τον σχολιασμό και καταλαβαίνω ότι έχει καεί με το χυλό και φοβάται και το γιαούρτι. Με κάποια αιτία έγινε αυτό... Καλό είναι, για να μην τσουβαλιάζουμε, αν θέλει κάτι ο Βασίλης, αφού ακόμα τον απασχολεί και τον πονάει ο σχολιασμός που υπέστη, να μας πεις… Ο Ουγγαρέζος, η Κατερίνα, ο Άρης, αυτό.. Γιατί από ένα σημείο και μετά μάς τσουβαλιάζει και το βρίσκω άδικο και προσβλητικό. Κάνει και χαρακτηρισμούς συγκεκριμένους. Κι αν εγώ βγω και απαντήσω, θα πουν ότι έχω τη μύγα. Για όποιον θέλουν να πουν, ας το πει ο Βασίλης. Δεν ξύπνησα εγώ ένα πρωί και είπα ότι θα σχολιάσω τον Βασίλη Μπισμπίκη

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

 
Διαφήμιση