Ολιγοήμερες διακοπές στη Μήλο απόλαυσε η Εριέττα Κούρκουλου Λάτση και μοιράστηκε φωτογραφίες από τις εξορμήσεις της στο πανέμορφο νησί των Κυκλάδων. Η ιδρύτρια του "Save a Greek Stray" και επιχειρηματίας ανάρτησε φωτογραφίες από τα γραφικά σοκάκια του νησιού και από τις εξορμήσεις της για καλό και παραδοσιακό φαγητό.
Μάλιστα, ανάρτησε μία εικόνα από τα τοπικά εδέσματα που απόλαυσε σε παραδοσιακή ταβέρνα στην περιοχή του Αδάμαντα. Η Εριέττα Κούρκουλου Λάτση αποκάλυψε μάλιστα, ότι σε αυτή την εξόρμηση, δεν είχε κοντά της τα παιδιά της, Νίκο και Λέοντα. "2 ημέρες χωρίς τα αγόρια μου", έγραψε η τρυφερή μητέρα στη λεζάντα της.
Διαβάστε περισσότερα στο www.thetoc.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr