Επίσημη πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου η παράσταση "Ανα-Τίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά", σε κείμενο και σκηνοθεσία του Θοδωρή Αθερίδη, στο Θέατρο Άλσος.
Στην παράσταση πρωταγωνιστούν ο Θοδωρής Αθερίδης, η Κατερίνα Βρανά, ο Λευτέρης Ελευθερίου, ο Αντώνης Κρόμπας, ο Ορέστης Τζιόβας, ο Θανάσης Τσαλταμπάσης, ο Γιώργος Χατζηπαύλου, η Χρυσηίδα Γκαγκούτη, η Δέσποινα Πολυκανδρίτου και η Έλενα Χαραλαμπούδη.
Μεταξύ εκείνων που έδωσαν το "παρών" ήταν η Ματίνα Παγώνη, η Ολυμπία Κρασαγάκη, η Ελένα Μακρή, η Εβελίνα Παπούλια, η Λουκίλα Καρέρ, ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος με τη Μαρία Σκοπελίτη, η Αποστολία Ζώη, ο Κώστας Τσουρός, ο Πάνος Κατσαρίδης και άλλοι.
Δες τις φωτογραφίες