Αφού πέρασε μερικές ημέρες στις Ηνωμένες Πολιτείες μαζί με τον βασιλιά Willem Alexander για να παρακολουθήσουν τους αγώνες του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2026 η βασίλισσα Maxima της Ολλανδίας, ταξίδεψε στην Ινδία.
Στη Βομβάη, την πόλη που σηματοδότησε την έναρξη της περιοδείας της, η βασίλισσα Maxima επισκέφθηκε ένα νοσοκομείο και συνομίλησε με μια ομάδα νοσηλευτών που χρησιμοποιούν το SalarySe, ένα ψηφιακό εργαλείο που επικεντρώνεται στη διαχείριση προσωπικών οικονομικών. Αργότερα, κατά τη δεύτερη ημέρα της στην πόλη, η Βασίλισσα συνέχισε με μια συνάντηση με τον Sanjay Malhotra, Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας της Ινδίας.
Διαβάστε περισσότερα στο www.harpersbazaar.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr