Καλεσμένη στο "Στούντιο 4" ήταν η Χρυσηίδα Γκαγκούτη. Η γνωστή performer μίλησε στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και στον Θανάση Αναγνωστόπουλο για την προσωπική της ζωή, για τον σύντροφό της και για τη σχέση τους.
'Έχω σχέση, το βρωντοφωνάζω όπου σταθώ και όπου βρεθώ, το λέω παντού. Μας κοροϊδεύουν όταν λέμε ότι είμαστε μαζί 3 χρόνια γιατί είχε μεσολαβήσει ένας χωρισμός. Ο σύντροφός μου είναι ο άνθρωπος που μου γράφει και τα τραγούδια" είπε αρχικά.
Η ίδια ανέφερε στη συνέχεια: "Βάζω αυτό το εξάμηνο μέσα στη σχέση μας γιατί υπήρχε επαφή. Υπήρχε πάρα πολύ ρομαντική επαφή, όχι ερωτικής διάθεσης. Έκανε πολύ τρυφερά πράγματα. Και οι δύο δώσαμε δεύτερη ευκαιρία γιατί και οι δύο χωρίσαμε και οι δύο τα ξαναβρήκαμε, δεν έχει "εγώ", "εσύ", ασχέτως που εκείνος λέει ότι εγώ τον χώρισα, δεν το πιστεύω, δεν υιοθετώ (γέλια)".
Χρυσηίδα Γκαγκούτη: "Σχολίασαν την μαμά μου - Ότι ευθύνεται η μαμά μου για αυτό"
Η Χρυσηίδα Γκαγκούτη φιλοξενήθηκε στα "Make Up Stories" του Παντελή Τουτουντζή και μίλησε σχετικά με την οικογένειά της, το διαζύγιο των γονιών της αλλά και την επίθεση που δέχτηκε για τη μητέρα της.
Τα σχόλια για τους γονείς της
"Με τη μαμά μου μου δημιουργείται το αίσθημα της ασφάλειας, ότι πάντα υπάρχει κάτι από πίσω να κρατηθώ. Αποτελεί τεράστια ασφάλεια για εμένα, σε όλα. Ακόμα κι αν δεν μπορεί να το κάνει. Πάντα μου άφηνε μια ιδέα του 'Μην αγχώνεσαι Εγώ! Θα το κάνουμε. Όταν μεγάλωσα και κατάλαβα ότι κάποια πράγματα δε γίνονται εύκολα και η μαμά μου δεν είναι ο Θεός... Δεν έχω την ίδια άνεση ότι κάποιος θα με σώσει.
Ξέρω ότι θα δώσει τα πάντα για να με σώσει αλλά δεν μπορεί, αν δεν περνά από το χέρι της. Νομίζω πως έτσι πέρασα εφηβεία και ενηλικίωση. Η ενηλικίωσή μου ήρθε όταν κατάλαβα ότι η μαμά μου δεν είναι ο Θεός" δήλωσε αρχικά η Χρυσηίδα Γκαγκούτη και συμπλήρωσε:
"Τα ίδια συναισθήματα έχω και για τον μπαμπά, αν και ο μπαμπάς μου είναι πιο αποστασιοποιημένος, δεδομένου ότι ζει στη Γερμανία. Χώρισαν στα 16 μου και πάντα ήταν πιο 'μπαμπάς ελληνικής οικογένειας'. Δηλαδή: δουλεύω, επιστρέφω στο σπίτι αργά, λέμε πέντε πράγματα για το πώς τα πήγες, είμαι ικανοποιημένος από εσένα. Ένιωθα άνετα να του πω και τα γκομενικά μου. Αυτό μου άρεσε πάντα στους γονείς μου. Δεν πίεσαν ποτέ την προσωπικότητά μου σε τίποτα".
Το διαζύγιο των γονιών της
Μιλώντας για τον χωρισμό των γονιών της, Χρυσηίδα Γκαγκούτη ανέφερε πως "Δεν ήταν και ιδιαίτερα love birds οι δικοί μου για να πέσω από τα σύννεφα. Ούτε μάλωναν ούτε τίποτα. Ζούσαν σαν αδέρφια μέσα στο ίδιο σπίτι, σαν πολύ καλοί φίλοι. Ούτε δράμα είδα, ούτε φασαρίες ποτέ. Ο μπαμπάς μου έλειπε και όλη μέρα στη δουλειά, οπότε η μόνη διαφορά που κατάλαβα για το ότι ο μπαμπάς μου δεν είναι σπίτι, είναι η βραδινή συζήτηση που θα είχαμε. Ούτε μου φάνηκε περίεργο, ούτε τους κάκιωσα ποτέ. Τίποτα. Πολύ ήρεμα όλα".
Τα αρνητικά σχόλια
"Σχολίασαν την μαμά μου. Σχολίασαν τον τρόπο που με διαπαιδαγώγησε και έγινα χοντρή. Ότι ευθύνεται η μαμά μου για αυτό. Εκεί μου γύρισε το μάτι, εντελώς. Πραγματικά δεν έκλαψα αλλά ήμουν: 'Θα σε σκοτώσω όπου σε βρω'. Αυτό το χαμογελαστό παιδί γίνεται και ΠΑΟΚ. Φαντάσου να λέει κάποιος για τη μαμά μου; Για εμένα είναι το πιο σημαντικό άτομο στη ζωή μου.
Να της χρεώνεις το πώς με μεγάλωσε επειδή δε σου αρέσει το βάρος μου και μπορεί να έχω ή να κάνω 1000 πράγματα; Εκεί λέω: 'Ξέφυγε πολύ η φάση. Κόφ' το πριν σε κόψω'. Κατά τ' άλλα δεν ασχολούμαι. Υπάρχουν φορές που απαντάω αλλά στα περισσότερα δεν απαντάω" ανέφερε για τον αρνητικό σχολιασμό που δέχεται.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr