Η Ευδοκία Ρουμελιώτη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή "Μαθήματα Ζωής". Η γνωστή ηθοποιός μίλησε στην Άννα Δρούζα για την απώλεια της μητέρας της και για το πώς τη διαχειρίστηκε την κατάσταση.
"Ηρθε αυτό το τραγικό γεγονός με τη μητέρα μου που έφυγε με αυτόν τον τρόπο, ξέρεις... Μου είπαν ότι είναι πολύ σοβαρά, δεν κράτησε και πολύ γιατί μετά από πέντε ώρες με άφησαν να πάω να τη δω, οπότε κατάλαβα ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Όταν πια έφυγε, έφυγε το έδαφος κάτω από τα πόδια μου. Είχαμε μία σχέση που εγώ δεν θέλω να έχω με τα παιδιά μου, ήταν μια σχέση υπέροχη, όμως, τόσο μεγάλης αγάπη που σου δημιουργεί μία ευθύνη" είπε αρχικά.
Και πρόσθεσε: "Ήταν οδυνηρό γιατί δεν ένιωσα σαν να έχασα τη μαμά μου, ήταν σαν να έχασα το παιδί μου, την αδερφή μου, την κολλητή μου. Ήταν τόσο όλα. Εκεί δεν τον ξανάφησα τον ψυχοθεραπευτή μου, τα τρία πρώτα χρόνια ήταν δύσκολα.... Μας πήρε και μας σήκωσε. Μέσα στο άγχος που ήδη υπήρχε, ήρθε και ένας βίαος θάνατος μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, το άγχος έγινε δέκα φορές μεγαλύτερο. Έπαθα τον φόβο θανάτου, ό,τι αυτό μπορεί να συμβεί σε όποιον αγαπώ. Δηλαδή, πέφτει ο άλλος από το σκαλοπάτι και σκοτώνεται" .
Η Ευδοκία Ρουμελιώτη ανέφερε επίσης: "Με το που σκοτώθηκε η μαμά μου μπήκα ξανά στη ψυχοθεραπεί. Μετά το πένθος μπήκαμε στην πιο βαθειά δουλειά [...] Εκεί αναάλυψα ότι έφερα πράγματα που δεν ήταν δικά μου. Η μητέρα μου μού είχε περάσει φοβίες, πρέπει, τι ώρα θα έρθει ο αδερφός σου... Σκεφτόμουν πάντα τους άλλους, δεν ζούσα τις στιγμές".
Ευδοκία Ρουμελιώτη: "Έδωσα έναν πολύ μεγάλο αγώνα όλα αυτά τα χρόνια. Ευτυχώς έχει φύγει αυτή η ταμπέλα από πάνω μου"
Η Ευδοκία Ρουμελιώτη παραχώρησε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στο περιοδικό "Λοιπόν" και τον δημοσιογράφο Ανδρέα Θεοδώρου, με τη γνωστή ηθοποιό να μιλά τόσο για τον γάμο της και τις αισθητικές επεμβάσεις που έχει κάνει όσο και για τις ταμπέλες που της έχουν φορεθεί.
Η σχέση της με τον χρόνο
Σε ερώτηση για το ποιο είναι το μυστικό της νεότητάς της, η Ευδοκία Ρουμελιώτη ανέφερε ότι "Δεν υπάρχει μυστικό, γιατί δεν είμαι. Με ρώτησαν πώς νιώθω που θα γίνω μαμά, ενώ σε λίγο θα γίνω γιαγιά (γέλια). Δεν είμαι ίδια, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Ίσως ότι είμαι σε έναν ευτυχισμένο γάμο, γιατί παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η ψυχολογία στο πώς δείχνουμε εξωτερικά. Είναι ωραίο να σου κάνει κομπλιμέντα ο άντρας σου. Είμαι όμως τεμπέλα· η μητέρα μου μού έλεγε ότι δεν γίνεται να μην ξεβάφομαι. Κι όμως, μέχρι τα 30 μου δεν ξεβαφόμουν".
Η πρωταγωνίστρια του Alpha συμπλήρωσε μάλιστα, πως "Ξαφνικά, όμως, είπα "ώπα, τώρα χρειάζεται μια φροντίδα". Τώρα θα κάνω τις μεσοθεραπείες μου, θα βάλω τις κρέμες μου, θα κάνω το μπότοξ μου. Λέω στον άντρα μου πως αν με δει να παραμορφώνομαι, να με σταματήσει. Μου αρέσει και η ρυτίδα μου, είναι η ζωή μου".
Οι ταμπέλες που της φόρεσαν
Όσον αφορά το αν υπάρχουν ταμπέλες που της φόρεσαν, η γνωστή ηθοποιός ανέφερε ότι "Η ταμπέλα ήταν κάτι που το κουβαλούσα πάρα πολλά χρόνια. Όχι την ταμπέλα της "Μαρίζας", αλλά την ταμπέλα της "τηλεοπτικής". Πάντα αγαπούσα το θέατρο χωρίς να υποτιμώ την τηλεόραση, γιατί μου άνοιξε δρόμους. Ήθελα πάντα να αποδείξω πως δεν είμαι το κορίτσι της τηλεόρασης, αλλά το κορίτσι του θεάτρου".
"Έδωσα έναν πολύ μεγάλο αγώνα όλα αυτά τα χρόνια. Ευτυχώς πια έχει φύγει αυτή η ταμπέλα από πάνω μου και βλέπω ηθοποιούς που κάποια περίοδο μας αντιμετώπιζαν τους τηλεοπτικούς κάπως περίεργα, τώρα να μην συμβαίνει αυτό. Είναι ωραίο που πια δεν υπάρχουν ταμπέλες γενικότερα στους ανθρώπους" υπογράμμισε καταληκτικά η Ευδοκία Ρουμελιώτη.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr