Δημήτρης Ουγγαρέζος: "Αν τα βρίσκουν παλιοί φίλοι προτείνω το επόμενο να είναι Καινούργιου-Μπάρκα"

Το σχόλιο του Δημήτρη Ουγγαρέζουμε αφορμή το reunion της Μαρίας Ηλιάκη με τον Νίκο Μουτσινά

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII TEAM

Τη συνάντηση που είχαν η Μαρία Ηλιάκη και ο Νίκος Μουτσινάς και τις μετέπειτα διαδικτυακές δημοσιεύσεις που έκαναν, σχολίασαν στο Buongiorno, με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο να αναφέρει χιουμοριστικά πως θα ήθελε να γίνει και ένα reunion ανάμεσα στον Φώτη Σεργουλόπουλο και τη Μαρία Μπακοδήμου αλλά και ανάμεσα στην Κατερίνα Καινούργιου και τη Δανάη Μπάρκα.

Οι αποκαλύψεις του Άρη Καβατζίκη

Ο Άρης Καβατζίκης ανέφερε αρχικά πως "Ξέρω ότι αυτό ήταν αναμενόμενο να συμβεί, γιατί η Μαρία μου έχει αναφέρει ότι έχουν μιλήσει με τον Νίκο στο τηλέφωνο. Επειδή βλέπαμε δηλώσεις για το αν θα πάει ποτέ στην εκπομπή ο ένας του άλλου, είχαν μιλήσει στο τηλέφωνο. Λογικό είναι ότι κάποια στιγμή το επόμενο βήμα, εφόσον είχαν μιλήσει τηλεφωνικά και υπήρχε κάποια επαφή, ήταν ότι θα βρίσκονταν από κοντά".

"Είχαν τσακωθεί; Αυτό θέλω να μάθω εγώ. Ρωτάω αν ξέρεις δημοσιογραφικά" είπε στη συνέχεια ο Δημήτρης Ουγγαρέζος στον συνάδελφό του, με τον ίδιο να σχολιάζει: "Εγώ δεν μπορώ να μπω στη σχέση τους. Ξέρω ότι απομακρύνθηκαν. Αυτό δε σημαίνει καβγάς. Κατά τη γνώμη μου, το ενδιαφέρον θα ήταν -εγώ εκτιμώ- πως η Μαρία είναι σε μια φάση που έχει κάνει πολύ ωραίους κύκλους, την κόρη της.... Για εμένα ενδιαφέρον θα είχε ποιος πήρε την πρωτοβουλία. Είπε ο Νίκος στη Μαρία ή η Μαρία στον Νίκο;"

Το σχόλιο του Δημήτρη Ουγγαρέζου

"Αν τα βρίσκουν παλιοί φίλο, εγώ προτείνω το επόμενο να είναι Φώτης-Μαρία και Καινούργιου-Μπάρκα. Να το δούμε ρε παιδί μου. Δεν είχαν συνεργαστεί αλλά είχαν μαλώσει"

Ξανά μαζί Νίκος Μουτσινάς & Μαρία Ηλιάκη

Reunion έκαναν ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαρία Ηλιάκη, όπως οι ίδιοι αποκάλυψαν μέσα από τα social media.

Ο παρουσιαστής του "Lingo" του Star και η παρουσιάστρια της ΕΡΤ που αγαπήθηκαν τηλεοπτικά μέσα από την εκπομπή "Δέστε τους" συναντήθηκαν μετά από καιρό και μοιράστηκαν τη στιγμή στο instagram.

Ο Νίκος Μουτσινάς δημοσίευσε ένα βίντεο από τη συνάντησή του με τη Μαρία Ηλιάκη αλλά και μία φωτογραφία στην οποία οι δυο τους ποζάρουν μαζί και χαμογελαστοί στην κάμερα.

"Bestie" έγραψε πάνω στο βίντεο ο Νίκος Μουτσινάς.