Μαρία Ηλιάκη: "Όλον τον χειμώνα ήμουν ήρεμη - Τον χειμώνα δεν είχα εμμηνόπαυση"

Το σχόλιο της Μαρίας Ηλιάκη για την εμμηνόπαυση

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII TEAM

Σύνδεση με τη Λίζα Βεντούρα, η οποία αποφάσισε να κάνει αποκέντρωση και πλέον ζει στον Θεολόγο Φθιώτιδας, έκανε η εκπομπή "Νωρίς-Νωρίς", με τη Μαρία Ηλιάκη να σημειώνει χιουμοριστικά πως θα ήθελε να βρίσκεται εκεί και να παρουσιάζει το πρωινό μαγκαζίνο της ΕΡΤ και στη συνέχεια να κάνει ένα σχόλιο για την εμμηνόπαυση.

Το σχόλιο της παρουσιάστριας

Πιο συγκεκριμένα, η Μαρία Ηλιάκη ανέφερε: "Θα πάω εκεί και θα βγαίνω μέσω teams. Θα μπορούσα να πάω εκεί και να βγαίνω κάθε μέρα από εκεί για την εκπομπή... Αυτά δείχνετε και με πιάνουν τάσεις φυγής. Όλον τον χειμώνα ήμουν ήρεμη. Τώρα έχω αρχίσει και φουντώνω. Τον χειμώνα δεν ήθελα να φύγω. Επίσης, τον χειμώνα δεν είχα εμμηνόπαυση. Δεν είχα τόσα νεύρα τον χειμώνα όσο έχω τώρα"