Follow us

Η ψυχολογία της Black Friday - Οι 2 παράγοντες που επηρεάζουν τις αγορές μας

Η ψυχολογία της Black Friday δεν έχει να κάνει μόνο με το να βρεις την καλύτερη προσφορά, αλλά και με τα συναισθήματα που προκαλούνται από αυτή.

Yupiii TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: SHAPE
Black Friday

Η Black Friday, η ημέρα με τις πιο πολυαναμενόμενες εκπτώσεις του χρόνου, πλησιάζει και το άγχος για το τι να αγοράσουμε και πώς να αξιοποιήσουμε τις προσφορές βρίσκεται στο "πικ" της. Πριν βιαστείς να κάνεις οποιαδήποτε αγορά, καλό είναι να καταλάβεις τι κρύβεται πίσω από τις αποφάσεις μας. Οι τελευταίε δεν βασίζονται μόνο σε λόγους λογικής και ανάγκης. Η ψυχολογία παίζει καθοριστικό ρόλο στο πώς αντιδρούμε στις εκπτώσεις και το πώς αυτές επηρεάζουν τις τσέπες μας.

Αυτό ακριβώς αναλύει η Shalini Vohra, ανώτερη λέκτορας στο Τμήμα Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Sheffield Hallam σε άρθρο της στο The Conversation. Η Vohra εξηγεί πώς δύο συναισθήματα, η περηφάνια και οι τύψεις, καθοδηγούν τις καταναλωτικές μας αποφάσεις την περίοδο της Black Friday. Αυτά τα συναισθήματα είναι τόσο δυνατά που μπορούν να επηρεάσουν αν θα αγοράσουμε κάτι ή αν θα το αφήσουμε για αργότερα, ακόμα κι αν οι εκπτώσεις είναι δελεαστικές.

Διαβάστε παρακάτω στο Shape

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr