Ο Γιώργος Θεοδωρόπουλος, γνωστός διαδικτυακά ως @thegreekmasterchef βρέθηκε καλεσμένος στο "The 2Night Show" και μίλησε στον Γρηγόρη Αρναούτογλου σχετικά με την απόφασή του να παραμερίσει τα 22 χρόνια καριέρας του ως σεφ, ώστε να ασχοληθεί με τα social media, αλλά και το πώς προέκυψε το όνομα "Floutsou", με το οποίο συστήνεται στα μέσα κοινωνικά δίκτυα.
"Έχω πάρει 30 κιλά από τότε που ξεκίνησα τα βίντεο. Τα κάνω επειδή μου αρέσουν. Το φαγητό είναι το αγαπημένο μου πράγμα στον κόσμο, οπότε γιατί να μην το κάνω και σε βίντεο, να με βλέπει και ο άλλος να το ευχαριστιέμαι κι εγώ; Αφού έχω καταφέρει να ευχαριστιέται κι αυτός, είμαστε όλοι ευτυχισμένοι" δήλωσε αρχικά ο Γιώργος Θεοδωρόπουλος.
Σχετικά με την εμπλοκή του με τα social media σε επαγγελματικό επίπεδο, ανέφερε πως "Τα τελευταία 2-2,5 χρόνια ασχολούμαι μόνο με τα social. Τα προηγούμενα 22 χρόνια ήμουν μάγειρας, σεφ. Είναι η δουλειά μου, κανονικά... Για αυτό που κάνω με τα σουβλάκια, έχω ανεβάσει 40 βίντεο. Στο σύνολο έχω πάει σε 90 μαγαζιά. Τα υπόλοιπα δεν τα έχω ανεβάσει ποτέ, γιατί δεν μου άρεσαν καθόλου. Μπορώ να τα ανεβάσω αλλά το λυπάμαι το μαγαζί, γιατί είναι δική μου άποψη".
Επιπλέον, ο Γιώργος Θεοδωρόπουλος μίλησε για το σκεπτικό που έχει πίσω από το περιεχόμενο των βίντεο που δημοσιεύει, λέγοντας πως "Έχω πει κάποια πράγματα που τα θεωρώ κοροϊδία και για την τσέπη του καταναλωτή και για άλλα πράγματα. Αγοράζεις ένα μπέργκερ μιας συγκεκριμένης αλυσίδας που κοστίζει 5 ευρώ και ζυγίζει 150 γραμμάρια και δίπλα έχεις ένα τυλιχτό σουβλάκι που ζυγίζει 400 γραμμάρια με μισά λεφτά από το μπέργκερ. Αυτό θέλω να περάσω στον κόσμο, τι είναι value for money. Να νιώθει, να 'ζυγίζεις' και να καταλαβαίνεις αν αξίζει αυτό που πληρώνεις. Πολλά καταστήματα αγοράζουν κατεψυγμένο γύρο. Δεν είναι κακό αλλά στο ψήσιμο ο γύρος θα χάσει το 40% της υγρασίας του. Ο σουβλατζής όμως τον έχει αγοράσει με την υγρασία".
Για την αρνητική άποψη που μπορεί να σχηματίσει σε κάποιο κατάστημα που θα επισκεφτεί, ο "Floutsou" υπογράμμισε πως "Όταν πάω για βίντεο, είναι στοιχούμενα. Θα το πω από πριν στο μαγαζί να το ξέρει. Δε θέλω να πάω και ξαφνικά να τραβάω μόνος μου ο,τι μου έρθει. Μου στέλνουν mail ή μηνύματα για να πάω για βίντεο και λέω ότι θα δοκιμάσω και αν μου αρέσει θα συζητήσουμε για να κάνω βίντεο. Δεν πάω ούτε σε ένα, χωρίς να ξέρω ότι μου αρέσει. Και δεν πάω με το σκεπτικό να αρέσει σε όλους, ώστε να είμαι καλυμμένος, αν μου πει κάποιος κάτι. Αν κάνω κριτική σε πολλά βίντεο ότι τα μαγαζιά έχουν νόστιμο προϊόν και πας να τα φας και σου αρέσουν κι εσένα, σημαίνει ότι οι γεύσεις μας κολλάνε. Αν δεις από τρία ότι δεν σου αρέσουν, σημαίνει ότι οι γεύσεις μας δεν κολλάνε και δεν υπάρχει λόγος να με παρακολουθείς".
Όσον αφορά το διαδικτυακό του όνομα, "Floutsou", ο Γιώργος Θεοδωρόπουλος δήλωσε πως "Μου βγήκε όταν ξεκίνησα τα βίντεο στο Tik Tok. Ήμουν σεφ σε ένα ξενοδοχείο και ανακάτευα τα μακαρόνια. Όπως τα ανακατεύεις στο τηγάνι κάνουν θόρυβο. Είπα σε έναν συνεργάτη μου: Άκου πως κάνει πλάτσα - πλάτσα, φλούτσυ - φλούτσου. Ακούστηκε μέσα στο βίντεο και έμεινε".