Πριν από 46 χρόνια στο ξενοδοχείο Bel-Air της Καλιφόρνια, η Μέριλιν Μονρόε τα πετάει όλα και ποζάρει μπροστά στο φακό του Μπερτ Στερν με κανά-δυο διάφανα μαντίλια και μερικά κοσμήματα για αξεσουάρ. Έξι εβδομάδες αργότερα η Μέριλιν είναι νεκρή από overdose, ενώ το συγκεκριμένο shooting που έγινε για χάρη της αμερικάνικης Vogue γίνεται πια μία γνήσια κλασσική αξία.
Το να φωτογραφηθεί με τον ίδιο τρόπο (και στο ίδιο ξενοδοχείο) και η Λίντσεϊ Λόχαν δεν μας κάνει εντύπωση - άλλωστε η παρθενογένεση είναι μία έννοια που τείνει να εξαφανιστεί. Αυτό όμως που έχει ένα touch μαλακίας, είναι πως οι φωτογραφίες, οι οποίες δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό New York (πάλι καλά που δεν δημοσιεύτηκαν πάλι στη Vogue), φέρουν την ίδια υπογραφή με τις πρωτότυπες, του Μπερτ Στερν. Δηλαδή ο Στερν αντιγράφει τον Στερν.
Δεν ξέρουμε τι μπορεί να σημαίνει αυτό. Μπορεί ο άνθρωπος να είδε στο πρόσωπο και τη συμπεριφορά της Λίντσεϊ μία νέα Μέριλιν (που θα έχει το ίδιο τέλος με την παλιά;) ή μπορεί κάποιος να του είπε ότι άνοιξε το τριώδιο και τον πρώτο καρνάβαλο που είδε μπροστά του να τον φωτογράφισε. Βέβαια ο Στερν είπε ότι βρίσκει ιδιαίτερα άτομα σαν τη Λίντσεϊ και την Πάρις και την Μπρίτνεϊ, αλλά χρυσέ μου αφού τα βρίσκεις ιδιαίτερα γιατί δεν τα φωτογραφίζεις και με ιδιαίτερο τρόπο; Ε γιατί; Πες μας τώρα ότι φταίει και ο εκδότης.
Καλέ τι κακία είναι αυτή που μου βγαίνει για την ΛιΛο και τον Στερν; Ο ανάδρομος Ερμής θα φταίει.