Follow us

O Joe Biden διαγνώσθηκε θετικός στον Covid-19

Η ανακοίνωση του Λευκού Οίκου.

Yupiii TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: ESQUIRE
Joe Biden

Ο αμερικανός πρόεδρος Joe Biden δήλωσε πως "αισθάνεται καλά", αφού διαγνώστηκε πως μολύνθηκε από τον νέο κορονοϊό και παρουσιάζει συμπτώματα της COVID-19 κατά τη διάρκεια ταξιδιού του στη Νεβάδα στο πλαίσιο της προεκλογικής εκστρατείας του, γεγονός που τον αναγκάζει να επιστρέψει στο οχυρό του, στην πολιτεία Ντέλαγουερ, και να τεθεί σε απομόνωση για κάποια 24ωρα.

Ο Δημοκρατικός αρχηγός του κράτους, "πλήρως εμβολιασμένος", έχει ρινόρροια, βήχα, γενική αδιαθεσία και του δόθηκε πρώτη δόση Paxlovid.

Διαβάστε παρακάτω στο Esquire

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Tags

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ CELEBRITIES

Έλενα Τσαγκρινού: "Του χρόνου ελπίζω να συμμετέχω κι εγώ στα Mad VMA"

Η Έλενα Τσαγκρινού εξήγησε γιατί πήγε στα Mad VMA 2026 και εξέφρασε την ελπίδα να συμμετάσχει ενεργά στα βραβεία την επόμενη χρονιά.

19 Ιουν 2026 07:00
 
Διαφήμιση