Follow us

Η Δούκισσα Νομικού πανηγύρισε τη νίκη του Ολυμπιακού στο γήπεδο μαζί με τον γιο της, Σάββα

Η συγκινητική ανάρτηση της Δούκισσας Νομικού με τον γιο της, Σάββα Θεοδωρίδη και τον Ολυμπιακό

Yupiii TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
Δούκισσα Νομικού

Μια ιστορική νίκη κατάφερε το βράδυ της Τετάρτης ο Ολυμπιακός έναντι της Φιορεντίνα, καθώς έγινε η πρώτη ελληνική ομάδα που κατέκτησε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

Διαβάστε Επίσης

Ανάμεσα σε όσους βρέθηκαν στο γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας ήταν και πολλοί επώνυμοι Έλληνες.

Διαβάστε Επίσης

Μια εξ αυτών και η Δούκισσα Νομικού, η οποία βρέθηκε στο γήπεδο μαζί με τον σύζυγό της Δημήτρη Θεοδωρίδη και τον γιο τους Σάββα και έγραψε: "Πήραμε το Ευρωπαϊκό! Και το είδε και ο …Σάββας Θεοδωρίδης!

Ο Σάββας Θεοδωρίδης υπήρξε αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού και θρυλικός τερματοφύλακας της ομάδας.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ NEWS

Έγινε "κόκκινη" η νύχτα στον Πειραιά: Μεγάλη φιέστα για τον πρωταθλητή Ευρώπης Ολυμπιακό

Χιλιάδες φίλαθλοι του Ολυμπιακού αποθέωσαν τους παίκτες μέχρι τα ξημερώματα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά μετά τη νίκη επί της Ρεάλ και την κατάκτηση της τέταρτης Euroleague.

25 Μαϊ 2026 08:01
 
Διαφήμιση