Την γνωρίσαμε ως Βασιλική στο "Κόκκινο Ποτάμι", την είδαμε στο ρόλο της Σόνια στον "Θείο Βάνια" και αυτή τη σεζόν την απολαμβάνουμε ως Ντόρις στην "Αιολική Γη" στην παράσταση του Εθνικού Θεάτρου. Παράλληλα, η Χαρά –Μάτα Γιαννάτου ερμηνεύει ένα από τα κεντρικά πρόσωπα της σειράς του Mega "Σκοτεινή Θάλασσα". Μαγεύτηκε σε μικρή ηλικία από τον κόσμο του θεάτρου και της υποκριτικής -εξάλλου μεγάλωσε σε ένα σπίτι όπου η τέχνη υπήρχε παντού με παππού τον Γερμανό ηθοποιό Χάραλντ Λάιπνιχ, πατέρα τον μπασίστα τον Πυξ Λαξ, Νίκο Γιαννάτο, και μητέρα βοηθό σκηνοθέτη. Ξεκίνησε να εργάζεται ως ηθοποιός στη Γερμανία, αλλά αποφάσισε να έρθει στην Ελλάδα για να διαγράψει τη δική της καλλιτεχνική πορεία στο θέατρο αλλά και την τηλεόραση.
Η μητέρα σου ήταν βοηθός σκηνοθέτη και ο πατέρας σου, ο μπασίστας των Πυξ Λαξ. Πόσο σε επηρέασαν ώστε να ασχοληθείς με την υποκριτική και τις τέχνες γενικότερα;
Η μεγαλύτερη επιρροή ήταν ο παππούς μου, ο πατέρας της μητέρας μου που ήταν ηθοποιός. Βλέποντάς τον όταν ήμουν μικρή είχα έρθει σε επαφή με αυτόν τον κόσμο και είχα σκεφτεί ότι ίσως ήθελα να ασχοληθώ κι εγώ κάποια μέρα με αυτό το χώρο. Εννοείται ότι και οι δύο μου γονείς ποτέ δεν μου είπαν "όχι" στο να ακολουθήσω αυτό το δρόμο. Μεγάλωσα σε ένα σπίτι όπου υπήρχε πάντα η μουσική και η τέχνη γενικότερα με διάφορους τρόπους. Τα παιχνίδια ήταν πάντα πιο δημιουργικά.
Έχεις εργαστεί ως ηθοποιός και στη Γερμανία, τη χώρα όπου γεννήθηκες. Πόσο διαφορετική είναι η εμπειρία για έναν καλλιτέχνη που εργάζεται στην Ελλάδα και έναν που εργάζεται εκεί;
Η διαφορά έχει να κάνει με τα οικονομικά. Στη Γερμανία τα εργασιακά ζητήματα για έναν καλλιτέχνη είναι σίγουρα πιο οργανωμένα και πιο σταθερά και αυτό δίνει μια ασφάλεια. Από την άλλη εγώ επέλεξα να έρθω στην Ελλάδα γιατί υπάρχει μια μεγαλύτερη ελευθερία στο πώς γίνονται τα πράγματα. Εδώ δεν υπάρχει κανένα σύστημα και ένας καλλιτέχνης βρίσκει –με πολλές δυσκολίες φυσικά, γιατί και το βιοποριστικό είναι πολύ σημαντικό κομμάτι- τον δικό του τρόπο για να υπάρξει, φτιάχνει μόνος του την καλλιτεχνική πορεία του.