Στο δυτικό κόσμο όλα άλλαξαν όταν το 1915 το αμερικάνικο Harper's Bazaar στο τεύχος Μαΐου συμπεριέλαβε μια διαφήμιση που χαρακτήριζε αναγκαίες τις ξυρισμένες μασχάλες όταν μια γυναίκα επιθυμεί να φορέσει κάποιο αμάνικο ρούχο. Από τότε και καθώς τα ρούχα γίνονταν ολοένα και πιο αποκαλυπτικά, η αποτρίχωση μπήκε για τα καλά στη ζωή των γυναικών.
Σταδιακά το τοπίο άλλαξε και η αποτρίχωση από επιλογή της εκάστοτε γυναίκας μετατράπηκε σε default mode. Δεν ήταν οι λίγες οι γυναίκες που είδαν το ξυράφι σαν μέσο καταπίεσης και αποφάσισαν να αντισταθούν, αμφισβητώντας τα καθιερωμένα πρότυπα ομορφιάς.
Η συνέχεια στο MadameFigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr